Hyperemisis?

Oh ja, när jag inte kräks går jag rödkindad och sådär glowing omkring och sparkar i kvarglömda höstlöv, iklädd en vacker kappa och löst sittande sjal som framhäver mitt nötbruna, skinande hår.

...eller inte.
:D Vaaaaaa? Glider inte du fram på små rosa moln?? :laugh: Det gör jag :angel::angel::angel: Det är ju såååååååå underbart att vara gravid :cautious::cautious:

Nej, inte JAG! :nailbiting: Ni ska ha det själva för att betona er KÄRLEK till orsaken till kräxet, den välsignade tiden till åminne.

Jag har nog med mitt migränkräx. Försökte stöpa ljus av det i julas, gick sådär. :meh:

Du ska nog rulla, som såna där käcka vaxljus med små vaxbin på. Mer som...rån än att stöpa.

Vet vad du menar. Ska komma ihåg det till nästa jul. :up:

Har du förresten prövat att kräxa med vatten nu och gick det isåfall lite bättre?

Jajamen! Vatten funkade bättre, svartvinbärssaft var nästan behagligt.

Nu ska jag testa att kombinera ondeblablabla med Lergigan Comp, det var helt ok enligt barnmorskan.
Med lite tur gör det mig piggare och mindre illamående.

Jajamen! Vatten funkade bättre, svartvinbärssaft var nästan behagligt.

Nu ska jag testa att kombinera ondeblablabla med Lergigan Comp, det var helt ok enligt barnmorskan.
Med lite tur gör det mig piggare och mindre illamående.

Det var en märklig kombo. Mådde inte illa längre men blev helt utslagen. Låg enligt Partnern och "stirrade elakt" när hem kom hem:D
Ska testa igen på måndag, men ine när jag och BARNET är ensamma hemma. Bör ju kunna funka då...

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 066
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 134
Senast: Bapelsin
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 284
Senast: Sasse
·
Hundhälsa Ska vi skapa oss en tröstetråd för oss som har hundar med kronisk sjukdom? Jag känner i vart fall att jag behöver det... Min förhoppning...
13 14 15
Svar
296
· Visningar
39 189

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka