Jag brukar ta resorb, hjälper inte ett dugg mot illamåendet. Tar det bara för elektrolyterna. Inget hjälper mot mitt migränillamående.Fast hemmagjord vätskeersättning hjälper inte mot illamåendet. Det tycker inte jag iallafall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar ta resorb, hjälper inte ett dugg mot illamåendet. Tar det bara för elektrolyterna. Inget hjälper mot mitt migränillamående.Fast hemmagjord vätskeersättning hjälper inte mot illamåendet. Det tycker inte jag iallafall.
Jag gilar också resorb + samarin o Andrews fruktsalt, clubsoda (den med kinin).Jag brukar ta resorb, hjälper inte ett dugg mot illamåendet. Tar det bara för elektrolyterna. Inget hjälper mot mitt migränillamående.
Hivar vatten.
Mötte granne som berömde mig för att jag "inte blivit fet trots att jag knappt kan röra mig".
Så himla trevligt.
Jag kontrade med att det är svårt att bli fet ens om man vill när man kaskadkräkts utan förvarning sen augusti. Sen fejkade jag lite ulkningar.
Så kul att få prata med grannar man aldrig pratat med innan såhär.
Blä.
Måndag ska jag på återbesök till både barnmorska och läkare, på tisdag SöS för att diskutera snitt.
Jag är så less. Hur är det ens rimligt att må såhär?
Hivar vatten.
Mötte granne som berömde mig för att jag "inte blivit fet trots att jag knappt kan röra mig".
Så himla trevligt.
Jag kontrade med att det är svårt att bli fet ens om man vill när man kaskadkräkts utan förvarning sen augusti. Sen fejkade jag lite ulkningar.
Blä.
Måndag ska jag på återbesök till både barnmorska och läkare, på tisdag SöS för att diskutera snitt.
Vilken idiot din granne är! Så säger man ju inte
Det är inte rimligt Inte alls. Det är rent ut sagt förjävligt
Det var nog en komplimang jag i mitt förvirrade tillstånd inte var mottaglig för
Nja kanske. Men man säger inte till en gravid kvinna att hon är fet i vilket fall så varför kommentera det alls tänker jag.
Inte till någon, tänker jag.
Att över huvud taget upplysa folk om saker de säkert redan vet torde vara oförskämt.
Hivar vatten.
Så himla trevligt.
Blä.
Hivar vatten.
Så himla trevligt.
Blä.
Jag ska också diskutera snitt på SöS, men min bm sa att det skulle göras "efter v 20". Men visst var du typ i v 33? Behöver alla vänta så länge? Jag skulle vilja veta asap hur det blir...
Ha! Jag går upp i vikt nu fast jag kräks. Det bästa av två världar... Verkligen. Förklaringen är att det enda sättet att inte spy galla och att hålla illamåendet till att bara vara illamående och inte kräkningar, är att äta. Konstant.
Inte till någon, tänker jag.
Att över huvud taget upplysa folk om saker de säkert redan vet torde vara oförskämt.
Har du aptit? Jag har så svårt att motivera mig till att äta, kräks mindre men mår nästan mer illa och glömmer bort att äta. Plus är att jag kan dricka ordentligt igen, saft är bäst just nu.
Viktnedgången har i alla fall upphört men står stilla.
Ja, är i v 33-ish. Beräknad till 8:e april.
Jag tyckte först det kändes sent, men det är väl normalt om det inte är nån form av högrisk.
Jag vill bara ha ut VOLDEMORT asap just nu, hoppas på två veckor innan bf.
Åh. Vad vackert det måste vara i välsignat tillstånd.Alltså det är ju så skumt, men rutinen är: vakna, kräkas. Efter det har jag ett fönster på 5-10 minuter då jag kan äta. Äter jag inte då är det kört och då fortsätter jag kräkas. Sen medicin och sova. Sen vakna, kräkas, äta osv. Om jag åtminstone hade kunnat bli lite smalare av allt kräkande, men neeeejdå, jag gör det fysiskt omöjliga och spyr nonstop PLUS går upp.
Åh. Vad vackert det måste vara i välsignat tillstånd.
Eller inte.