Men alltså GRATTIS till @Sleepan och @Maniac123 !!! Gud vad roligt att det har lossnat lite för flera i tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså GRATTIS till @Sleepan och @Maniac123 !!! Gud vad roligt att det har lossnat lite för flera i tråden
Aha då förstår jag. Skönt att det återspeglas i priset! Håller tummarna för er!Vi räknar med 500 tkr, men husen som säljs utan kommunalt VA brukar även ligga under i pris ungefär motsvarande eller ännu mer. Så det jämnar ut sig. En annan aspekt är byggrätterna, de ligger på ca 105 kvm utan kommunalt VA och ca 200 med där vi tittar. De som har det har oftast redan byggt ut = dyrare med både VA och dyrt med stort hus. Så att köpa utanför ger oss en chans att ha råd, litet hus blir billigare och utan kommunalt VA drar också ner priset. Man ska ju både bekosta det i framtiden men också gräva upp tomten mm. så det drar ner priset en del.
Hur gick det med budet?Vi har bestämt oss för att lägga ett lägre bud på huset än utgångspris, vad vi anser att det är värt för oss just nu. Antingen nappar de, eller inte, vi får se! Jag känner att det blir bra hur som helst. Om de accepterar har vi vår drömtomt och budget över till bygge, men mycket jobb framöver. Accepterar de inte så kan vi chilla och se hur utvecklingen sker nu framöver med priserna.
Kul, grattis! Hur långt uppåt Trollhättan blev det, typ?Tack! Vi hamnade längs E45 vi, vilket jag trott var där vi skulle hamna tillslut
Kul, grattis! Hur långt uppåt Trollhättan blev det, typ?
Nej det var ju rätt lagom avstånd till människobyn!Nol, så inte allt för långt bort
Då är vi nästan grannarNol, så inte allt för långt bort
Då är vi nästan grannar
Hur gick det med budet?
Bor i Nödinge så det är en långprommenad emellan baraNej men vad trevligt!
Bor i Nödinge så det är en långprommenad emellan bara
Kul!Verkligen! Vi kommer bo precis vid foten av Oljoberget, på sidan mot Älvängen, så det är nära Nödinge
Kul!
Vi bor uppe vid sjön och fotbollsplanen så det är en kvarts promenad från centrum
Vi skickar det idag Sa att vi skulle återkomma efter helgen.
Kul!
Vi bor uppe vid sjön och fotbollsplanen så det är en kvarts promenad från centrum
åh håller tummar och tårSatan, det verkar som att säljarna tänker acceptera vårt bud
Absolut. Men går mest runt sjön här eller elljusspåret. Är ju ganska ny här så jag är också i upptäckarstadietDu får gärna tipsa mig om bra promenadstråk sen. SÅ jävla trött på att promenera här (Backaplan ish) så det ska bli underbart med nya vägar att upptäcka