Vi kom hem så sent igår, så har faktiskt inte svarat mäklaren heller, utan ska göra det ikväll.
Troligtvis kommer inte säljarna att gå ner så mkt i pris som vi är villiga att ge för huset. Och vi tänker inte kompromissa så mycket, då det handlar om mycket tid och pengar som behöver läggas på huset. Och huset är bra, men långt ifrån perfekt. Som sagt, det kommer fler hus där vi förhoppningsvis känner att det är värt utgångspriset bättre.
Vi har faktiskt redan börjat "fortsätta" med vårt husletande. Och nu kära Buke-skåningar, är det för mycket i vischan att bo uppåt Röstånga? Vi har vidgat våra vyer lite på kartan. Och faktiskt så tar det inte längre tid till Lund C därifrån än vad det hade gjort från Höör (utanför). Förutsatt att man kör till stationen (Tekomatorp) som tar ca 20 min. Alltså tar det ca en timma att ta sig till jobbet därifrån. Sambon få betydligt närmre till Landskrona än från Höör.
Det enda jag vet är att Röstånga har ett bra fik, och är någorlunda polistätt med tanke på hur litet det är.
Och i regel brukar poliser vara ganska noga med var de bosätter sig, vilket jag ser som ett gott tecken
Dessutom verkar husen där vara billiga.