Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
EN MÅNAD TILLS VI FÅR NYCKLARNA!!!!
Och jag har mindre än en månad kvar . Men jag flyttar inte in på en gång, för det ska fixas golv och sådant först.Yeey tänkte på dig idag faktiskt att ni har en månad kvar nu! Vi har mindre än två nu!!
ÅhYeey tänkte på dig idag faktiskt att ni har en månad kvar nu! Vi har mindre än två nu!!
Jag har bett nuvarande ägare att få ta med hantverkare på besök nu, så att de kan mäta och vad de nu behöver göra för att planera sitt arbete. När jag sålde min lägenhet gjorde köparen detsamma, och det var okej för mig.Åh
@aprilmaj Ja det känns overkligt här också, att om en månad är vi där. Vi planerar att flytta möblerna den 20e, först ska det målas och tapetseras några dagar! Svårt det där med tapeter för vi har inga mått på rummen så kan inte köpa tapeter förens efter vi fått nycklarna.
Säljaren till mitt hus har redan själv flyttat långt bort så blir svårt med nycklar och så. Får hålla mig i en månad helt enkeltJag har bett nuvarande ägare att få ta med hantverkare på besök nu, så att de kan mäta och vad de nu behöver göra för att planera sitt arbete. När jag sålde min lägenhet gjorde köparen detsamma, och det var okej för mig.
Ursäkta menOch följdfråga: hur är det att bo alldeles intill en åker? Vet ej vad som odlas, men åkern är stor!
Gödsellukt tex?
Ursäkta men
DET var en frågeställning jag inte ens i min vildaste fantasi kunnat räkna ut!
Kör du aldrig bil? Så fort du lämnar stadskärnan är du bland åkrar.
Ursäkta men
DET var en frågeställning jag inte ens i min vildaste fantasi kunnat räkna ut!
Kör du aldrig bil? Så fort du lämnar stadskärnan är du bland åkrar.
Min härrör sig nog mest ifrån att jag, som är uppväxt på landet, blir lycklig av att se grödor växa, det är fina starka känslor som kommer när jag ser årets första höstplöjning eller vårens första såmaskin ute i arbete.Frågan var ju att bo alldeles intill, alltså tomtgräns alldeles vid åkern. Och sedan bo så året om.
Jag bor i stan ja, men spenderat mycket tid på landet med! Men har inte bott intill en åker för det så jag vet vad det kan medföra...