Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi ska också slita bort våra pizzavalv! Fast det kommer vi nog inte ta tag i förrens efter jul,för tanken är ju som sagt att vi ska fira jul där ute.
Och jag kämpar för bevarandet av pizzavalven i huset vi bott i i snart ett år, tycker de är fina
Nu när det närmar sig,kan vi hjälpas åt med en check-lista inför flytten? Känns som man kommer glömma en massa.....Detta är det vi gjort hitils:
*Flytta elen
*Flytta telefon/internet
*Adressändra
Något mer viktigt?
Hejja va roligt!!! Skönt att det inte var något större på Besiktningen!Nu är besiktningen gjord. Har inte fått det skriftliga materialet än, men jag var förstås med under besiktningen.
Huset var i gott skick, men torpargrunden räknas alltid som en risk. Eftersom det inte fanns något fel där (än), så ska jag nog låta installera Trygghetsvakten. Taket behöver jag åtgärda om några år, men det fanns inga fuktskador.
Ja.. det ser ut som att det blir husköp även för mig
Woho, så roligt!Nu är besiktningen gjord. Har inte fått det skriftliga materialet än, men jag var förstås med under besiktningen.
Huset var i gott skick, men torpargrunden räknas alltid som en risk. Eftersom det inte fanns något fel där (än), så ska jag nog låta installera Trygghetsvakten. Taket behöver jag åtgärda om några år, men det fanns inga fuktskador.
Ja.. det ser ut som att det blir husköp även för mig
Just det, ja . Det går att sälja!@aprilmaj klart man är orolig, jag är toklycklig över att vi köpt en egen gård men samtidigt är jag jätterädd att vi ska ångra oss, att det blir ensamt i stallet, att vi inte trivas, att jag inte ska orka med det längre avståndet till jobbet (35-40 min) osv osv Men ivern över att få flytta familj och hästar till vår alldeles egna gård, vårt egna hus är störst!
Jag försöker tänka så här att skulle man inte trivas, skulle det mot förmodan kännas skit ja då kan man ju faktiskt alltid sälja.
Tänk om jag inte kommer att trivas i mitt nya hus?
Hur har det varit för er andra? Har ni enbart sett fram emot att flytta in? Eller har ni också haft stunder av tvivel eller oro?