Nä det var det inte. Själva budbilen hette något med "städ och flytt - säkert och smidigt flyttar vi ditt hem". Ja, jo...de såg vi ju hur de gick me den saken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä det var det inte. Själva budbilen hette något med "städ och flytt - säkert och smidigt flyttar vi ditt hem". Ja, jo...de såg vi ju hur de gick me den saken
Nä man ska inte skriva på vid skadat gods. Tror det beror på vem ni pratar med på reklamation, tyvärr. Om du förklarar sanningsenligt och har namn och uppgifter till han som lämnade av skåpet så kanske?Torkskåpet var skadat Så blir att försöka få tag på Elgiganten idag och få dem att leverera en ny.
Fronten med displayen på framsidan hade fått sig en smäll så den var sne. Har inte testat om skåpet fungerar, men känner att betalar man en massa vill jag inte ha en skadad produkt.
Frågan är hur lätta Elgiganten har att göra med gällande reklamationer. Försökte fråga ut chaffören hur man skulle göra och han sa att det var lungt att skriva på och att vi bara skulle kontakta Elgiganten vid ev. fel och sen skylla på transportörerna.
På kvällen efter leveransen läste jag villkoren och det stämmer inte med vad han sa. Enligt villkoren skulle man inte skriva under leveransen vid transportskada.
Sent omsider, jag har skickat en förfrågan till dig på instagram som jag hoppas du vill svara på.Instagram. Heter jempalindell där om du vill följa
Orkar inte mer
Varför denna otur hela tiden
Skulle beställa kommoden till lilla toaletten igår men hade inte bauhuse kortet tillgängligt så skulle göra beställningen idag. Tror ni inte då att den lådfronten ja ska ha är slutsåld!?!?!?!?
Vi måste i princip beställa omgående för att röris ska kunna installera det och enligt den jag chattade med på bauhuse får dem inte in de igen förrän tidigast 13 juni och sen tillkommer ju ca 2v för oss att få hem.
Dessutom verkar de HELT omöjliga på att sälja ut visningsexemplar Det finns ett uppställt ex i Uppsala med alla valen vi vill ha
Det går inte heller att beställa handfat och kommod separat och fronterna senare, då säger hemsidan ifrån.
Finns det inte på något annat bauhaus?
Kan ni inte bara köpa en annan kommod då? Det är väl inte världens största utbud på små (billiga?) kommoder men några finns det väl.Det vi vill ha finns uppställt som ett visningsex i butik, detta vill dem inte släppa enligt kundservice på bauhuse (de verkar aldrig sälja visningsex). Det är en beställningsvara så alla ordrar ska gå via webbshoppen
Kan ni inte bara köpa en annan kommod då? Det är väl inte världens största utbud på små (billiga?) kommoder men några finns det väl.
Om det är en liten toa bara (ej dusch/bad i rummet) går det väl egentligen bra med en ho och vilket skåp som helst under som man sågar ur i för vattenlåset.
Alternativt kan man sätta bara ett handfat temporärt och byta till kommoden senare.
Kolla om det finns på Bauhaus i Västerås så kan jag och barnen ta en sväng nästa helg, om ni vill se oss då.
Ja, jag svarade i gruppchatten! Det stod att du var med i en konversationen i ursprungsmeddelandet, så jag brydde mig inte om att kolla konversationsdeltagare - där var du ju inte med!Nä, kunde inte hitta något PM? Skrev du i gruppchattmeddelande eller? Tror vi är två grupper där nämligen
Jaha synd :/ Får köra en buketräff för alla som engagerat sig i tråden sen när det är klart (om det någonsin blir helt klart , finns alltid nya saker att göra..)
Det där med barnvaktande är inte alltid det lättaste. Det känns som vi har förbrukat våra barnvakter för hela vår livstid...haha
Problemet är att det inte gick att ha alla med i samma konversation så det blev två stycken.Ja, jag svarade i gruppchatten! Det stod att du var med i en konversationen i ursprungsmeddelandet, så jag brydde mig inte om att kolla konversationsdeltagare - där var du ju inte med!
Fråga någon snäll moderator om hjälp så kan konversationen utökas. Så gör vi i våra ulvspelskonversationer.Problemet är att det inte gick att ha alla med i samma konversation så det blev två stycken.
Vilken jävla otur ni har alltså. Hade också bytt affär i det lägetFick ny leverans av torkskåp för några dagar sen. Tror ni inte det var ännu mer skadat än första?!?! Dörren hade en fet buckla och på baksidan var plåten upptryckt på ett ställe.
Ringde till elgiganten och uppmärksammade att dem hade inkompetenta chafförer och att jag ville ha nytt torkskåp som någon annan firma fick köra ut. Det fanns tyvärr ingen annan firma som körde här Så sa att får vi ett skadat skåp till vill vi ha pengarna tillbaka och handla någon annanstans istället.