@athena_arabians då tar vi veden den 4 eller 5 juni då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor i Uppsala och hjälper gärna till om jag kan när det är dags! Har ni frys @saint__anger? Annars har jag ett halvhögt frysskåp i källaren som inte används just nu
Gräsklippning kan vi undvika den dagen, är också allergisk.Jag kan förresten det mesta, utom tapetsering! Men gillar att snickra, måla och sånt (har byggt egna lekstugor av lastpallar bla). Är uppvuxen med trädgård, men är gräsallergiker så om gräset klipps den dagen kan jag inte vara ute på några timmar! Annars kan jag beskära träd/buskar och kan ta med sekatörer, sågar och sånt.
Vill ni ha tomatplantor kan jag nog ta med det också från mamma
Tills dess bör de vara stora nog. Kanske kan passa med söta körsbärstomater som tjejerna kan plocka själva sen? Ska se vad mamma kan avvaraGräsklippning kan vi undvika den dagen, är också allergisk.
Tomatplantor är alltid bra Har dock inget växthus än, men kanske klarar sig i en större kruka man kan ställa på farstun?
De skulle de tycka vara superkulTills dess bör de vara stora nog. Kanske kan passa med söta körsbärstomater som tjejerna kan plocka själva sen? Ska se vad mamma kan avvara
Har också kollat bilderna nu och dreglade lite! Satan vad ni jobbar och sliter och ändå lyckas ni få det så bra! Har ni bestämt kulörer och tapeter eller har ni fått mycket hjälp? Tänker att det måste vara supersvårt att få till kulörerna så de synkar med varandra i alla rum...
Kan inte ta åt mig all ära med inredningen. Som jag skrev till @Fritidsryttare så får vi fantastisk hjälp med detSåg de senaste bilderna, det kommer bli så jäkla snyggt!
för torpetJAAAAAAAAAAAAA!!! Vi fick hyra torpet en månad till!! Ett stressmoment mindre.
Dock sämre att jag fått lov att vabba IGEN. Jag som hade tagit ledigt från jobbet för att kunna måla fick ställa om mig på att vabba istället. Hoppas de är en kortvarig förkylning den här gången
JAAAAAAAAAAAAA!!! Vi fick hyra torpet en månad till!! Ett stressmoment mindre.
Dock sämre att jag fått lov att vabba IGEN. Jag som hade tagit ledigt från jobbet för att kunna måla fick ställa om mig på att vabba istället. Hoppas de är en kortvarig förkylning den här gången
Får ni leveranser med DHL så kommer det från min terminalIdag kom köksleveransen. Det första fraktsnubbarna gjorde var att välta torkskåpet i backen....Återstår att se om det fungerar. Ska testa de så fort vi fått undan lite av kökskartongerna.
Golvet till smårummen kom inte med leveransen idag heller :/ Förhoppningsvis kommer de imorgon, annars på måndag.
Får ni leveranser med DHL så kommer det från min terminal