Hon fattar ju egentligen.Min kompis:
Okkk bli inte arg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon fattar ju egentligen.Min kompis:
Okkk bli inte arg
Tack vare en journalist i Mantova som blev intresserad, fick jag reda på att bilderna är på Mantovas borgmästare
Är dock inte helt hundra att min väninna ger upp sååå lätt...
https://www.google.se/search?q=sind...r4zaAhULh6YKHRQ-ClcQ_AUICigB&biw=1440&bih=826
Jag gjorde faktiskt det själv, fick dock inga personträffar, endast att det var i Mantova.Du kan ju tipsa om att det går att googla bilder![]()
Vilket kap! En borgmästare!Tack vare en journalist i Mantova som blev intresserad, fick jag reda på att bilderna är på Mantovas borgmästare
https://www.google.se/search?q=sind...r4zaAhULh6YKHRQ-ClcQ_AUICigB&biw=1440&bih=826
Vilket kap! En borgmästare!![]()
Och rik. Jag har redan bokat flygbiljett.en amerikansk borgmästare i Italien med franska förälder.
snygg och har en hund.
är det för bra för att vara sant..
Tack vare en journalist i Mantova som blev intresserad, fick jag reda på att bilderna är på Mantovas borgmästare
Jag är rädd att du har rättAlltså om kompisen fortsätter ljuga för sig själv trots dessa bildbevis hade jag inte pallat försöka längre. Någonstans får man bara inse att kompisen har ett eget ansvar för sitt liv och att man har gjort vad man kunnat.
Låt oss gissa vad förklaringen kommer att vara! Jag tror att han "inte hade några bilder på sig själv pga oklar anledning så han tog bilder som liknade honom".
Jag är rädd att du har rätt![]()
Varför förutsätter du att det är just nigerianer? Nigeriabrev är ett gammalt begrepp men lurendrejare av den här typen finns i alla länder.Jag är rädd att du har rätt![]()
Jag gör mig verkligen inte lustig.@prallan Men varför fläker du ut din vän såhär? Du verkar inte vilja hjälpa, bara göra dig lustig över henne.
För att jag har ett röstklipp.Varför förutsätter du att det är just nigerianer? Nigeriabrev är ett gammalt begrepp men lurendrejare av den här typen finns i alla länder.
NejFått något svar?
När jag får en förfrågan från en läkare i USA med en bild på en vit man men när jag kollar hans foton är alla från Afrika ska jag då tro att det är hans semesterbilder? Han hade nog glömt att radera dem? Alla andra förfrågningar saknar foton och vänner.Varför förutsätter du att det är just nigerianer? Nigeriabrev är ett gammalt begrepp men lurendrejare av den här typen finns i alla länder.
Men vad har det att göra med den som scamar, den kan ju ha tagit bilderna från vart som helst. Hur vet du att det är just Nigeria som är utgångspunkten. Hen kan väll lika gärna sitta i Bulgarien eller Svedala? Det är ju jättelätt att sno bilder.När jag får en förfrågan från en läkare i USA med en bild på en vit man men när jag kollar hans foton är alla från Afrika ska jag då tro att det är hans semesterbilder? Han hade nog glömt att radera dem? Alla andra förfrågningar saknar foton och vänner.
Varför skulle nån från Bulgarien ta bilder från Nigeria ? Det mest ökända landet ? Ta då från nåt land med soldränkta stränderMen vad har det att göra med den som scamar, den kan ju ha tagit bilderna från vart som helst. Hur vet du att det är just Nigeria som är utgångspunkten. Hen kan väll lika gärna sitta i Bulgarien eller Svedala? Det är ju jättelätt att sno bilder.