Hur ser era 04or ut nu?

Sv: Hur ser era 04or ut nu?

Nä så tokig är han inte, men man kan ju alltid få bättre. Fast han är söt.

väldigt söt tycker jag allt.. intressant färg om inte annat! sån färg hade ju nästan min när han föddes.. sedan blev han mörkbrun och mörkare kommer han nog att bli!
ska du behålla honom eller ska han säljas? hur hög är han nu förresten?

Jag skall inte behålla honom. Hur hög han är vet jag faktiskt inte :o får kanske ta och mäta, för han ser stor ut för sin ras. Fast det är mest lååånga ben. Får återkomma med höjden när han är mätt.

Tyvärr kan jag inte lägga in någon bild. Men det finns en bild på henne på vår hemsida. Under Ramiina. Bilden är inte nytagen.

www.stallpalmbacken.com

Senast ändrad av en moderator:

lånar knapp

jag vet inte hur man fixar fram bilder här men på min lunar har jag bilder på båda 04-orna.
Q är en connemara hingst E.grange flynn sparrow u. gräns rebecca - finney master
o calle är ett halvblod e:cardento -rastell.

kolla in lunar .. Ryttarn o gå på prylar.

Här är min bebis... :d :love: Bilden är från när hon var lite drygt 6 mån, så det bör ha varit i november. Hon har morotsfärgad man och pepparkaksfärgad päls. Men om man delar man manen så ser man att manen är ganska vitgrå *hoppas desperat* :love:
jinna6months.jpg

Ett travarbidrag då, så här såg Mio ut i helgen 8,5 månader...

Det är andra gången jag lyckats få honom att stå still framför kameran... :crazy:

Mio 050116

/// ghost

Ja, men jag lyckas inte ändå :(
Jaja - det är väl nåt vajsing med min web-läsare då.

Vilka fina bebisar alla ni som visade bild .Grattis till er :)

Förra årets hingstföl e:Bayron :love: , han är nu såld. Bilden inte helt färsk,tagen i nov.-04. Nu väntar vi på nästa skönhet e:Bayron (ett helsyskon), ca 10 veckor kvar. :banana:

cappe_nov.jpg

cappe_nov1.jpg

loppa%201.jpg

Ja, du har väll redan sett bilden på Loppan (Djacarta, Warsteiner-Indus) Min jättebäbis som nästan är större än allt fyrbent vi har på den här gården nu!
Bilden är ca en månad gammal. Rör sig så man blir glad av att se på henne.
Mvh Eva

Så här ser min Tromb ut vid 6 mån, han har växt ganska rejält! Många har sagt till mig att han skulle bli sen i utvecklingen för att han är "flaskbarn" men jag tycker att han hänger med! ;)

1.jpg

3.jpg

Jag tog nya bilder på min bebis i förra veckan. :)
jinna8months.jpg

Och bara för att visa att hon har gaaaanska ljus man (jag hoppas ju desperat... :D ) så tog jag en bild på manen också.
jinnaman.jpg

Hon är så lik sin mor i ögonen att det nästan är skrämmande. Hoppas hon blir lika bra i psyket och att ha att göra med också, men hittills är det mycket lovande.

vilken liten sötnos:) ska försöka komma ihåg att ta med kameran ut i stallet och ta kort på min buse också någon dag...

Liknande trådar

Avel Vi har ingen "riktig" tråd för våra telningar från i våras och somras. Här kan vi följas åt! Min gosse efter King Olymbrio L är...
Svar
16
· Visningar
889
Senast: thoora
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 381
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Piaff
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30