Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hejsan på er.
Åhh vad kul att se alla bäbbar.
Jag måste ta mig i kragen och knäppa på min jag mé.
Har ingen bra kamera hemma men jag måste väl ta det jag har iallafall. så får vi se vad det blir.
Denna bild är tagen i början på nov.
True Blue Anthony är född 04-05-23.
Jag tror att jag nöjer mig med att konstatera att mina tidigare så blanka slätpälsade små änglar just nu ser ut som leriga utegångsfår. Jo, jag vet att det är frysgrader idag, men igår var det plus och då måste man ju passa på att ta ett bad...
Min har också bitits, till min gubbe tröttnade och det gjorde ont på Lillemans mule, nu däremot försöker han klättra på en när man leder och springa över en. Så det har blivit på med hingstkedja och då fungerar det mkt bättre.
Min lilla änglahäst har drabbats av sin första hovböld och fick åka till doktorn tillsammans med farbror shettis (103 cm även han svart).
Skötte sig exemplariskt vid lastning och transport, men mopsade upp sig mot den kvinnliga veterinären. Då fick det lilla livet bekanta sig med bremsen. Hon kom helt av sig och såg ut som hon sålt smöret och tappat pengarna.
Nu efter en veckas boxvila (har åter kommit i gång med vilda loppe-hopp runt i boxen) så får vi väll se hur lätthanterlig hon blir i morgon på återbesöket. Har funderingar på hjälm och säkerhetsväst...
Eva
Det går säkert över. Tack och lov så har inga av mina unghästar klättrat på mig än. Grannen hade en hingst (också shetland) som gjorde det jämt. Han gjorde det på mig EN gång - sen aldrig mer!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.