Hur ser era 04or ut nu?

Sv: Hur ser era 04or ut nu?

Så här såg min ut för ungefär en månad sedan :)
13649.jpg

PICT0006.jpg

PICT0010_small.jpg

Nu fattar jag också :bump: :bump:

Senast ändrad av en moderator:

Hejsan på er.
Åhh vad kul att se alla bäbbar.
Jag måste ta mig i kragen och knäppa på min jag mé.
Har ingen bra kamera hemma men jag måste väl ta det jag har iallafall. så får vi se vad det blir.

Denna bild är tagen i början på nov.
True Blue Anthony är född 04-05-23.
hast-002.jpg

True Blue Anthony´s hemsida.

Jag tror att jag nöjer mig med att konstatera att mina tidigare så blanka slätpälsade små änglar just nu ser ut som leriga utegångsfår. Jo, jag vet att det är frysgrader idag, men igår var det plus och då måste man ju passa på att ta ett bad... :love:

Carina
www.silverarabians.com

*lånar knapp*

NU har jag tagit mig i kragen och fotat lilleman. Så här såg han ut för någon vecka sedan:
firenze3_050128_.JPG

Är det han och stora hingsten som leker ihop? :love:

Min har också bitits, till min gubbe tröttnade och det gjorde ont på Lillemans mule, nu däremot försöker han klättra på en när man leder och springa över en. Så det har blivit på med hingstkedja och då fungerar det mkt bättre.

:love: :bow: :love: :bow: :love:
Ja det är de, och Plutten skulle gärna vilja vara med, de gamla träbockarna :angel: han går med är det ju inte mycket fart i... :D

Min lilla änglahäst har drabbats av sin första hovböld och fick åka till doktorn tillsammans med farbror shettis (103 cm även han svart).
Skötte sig exemplariskt vid lastning och transport, men mopsade upp sig mot den kvinnliga veterinären. Då fick det lilla livet bekanta sig med bremsen. Hon kom helt av sig och såg ut som hon sålt smöret och tappat pengarna.
Nu efter en veckas boxvila (har åter kommit i gång med vilda loppe-hopp runt i boxen) så får vi väll se hur lätthanterlig hon blir i morgon på återbesöket. Har funderingar på hjälm och säkerhetsväst... :idea:
Eva

Gud vad snygga och söta babys ni har! Blir kul att följa och se hur
dom utvecklas också :)

Såhär såg min lillhingst (9 månader) ut imorse i full vinterpäls...

Said

- Liquid

Det går säkert över. Tack och lov så har inga av mina unghästar klättrat på mig än. Grannen hade en hingst (också shetland) som gjorde det jämt. Han gjorde det på mig EN gång - sen aldrig mer! :D

Liknande trådar

Avel Vi har ingen "riktig" tråd för våra telningar från i våras och somras. Här kan vi följas åt! Min gosse efter King Olymbrio L är...
Svar
16
· Visningar
889
Senast: thoora
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 381
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Piaff
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30