Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
väldigt söt tycker jag allt.. intressant färg om inte annat! sån färg hade ju nästan min när han föddes.. sedan blev han mörkbrun och mörkare kommer han nog att bli!
ska du behålla honom eller ska han säljas? hur hög är han nu förresten?
Jag skall inte behålla honom. Hur hög han är vet jag faktiskt inte får kanske ta och mäta, för han ser stor ut för sin ras. Fast det är mest lååånga ben. Får återkomma med höjden när han är mätt.
jag vet inte hur man fixar fram bilder här men på min lunar har jag bilder på båda 04-orna.
Q är en connemara hingst E.grange flynn sparrow u. gräns rebecca - finney master
o calle är ett halvblod e:cardento -rastell.
Här är min bebis... Bilden är från när hon var lite drygt 6 mån, så det bör ha varit i november. Hon har morotsfärgad man och pepparkaksfärgad päls. Men om man delar man manen så ser man att manen är ganska vitgrå *hoppas desperat*
Förra årets hingstföl e:Bayron , han är nu såld. Bilden inte helt färsk,tagen i nov.-04. Nu väntar vi på nästa skönhet e:Bayron (ett helsyskon), ca 10 veckor kvar.
Ja, du har väll redan sett bilden på Loppan (Djacarta, Warsteiner-Indus) Min jättebäbis som nästan är större än allt fyrbent vi har på den här gården nu!
Bilden är ca en månad gammal. Rör sig så man blir glad av att se på henne.
Mvh Eva
Så här ser min Tromb ut vid 6 mån, han har växt ganska rejält! Många har sagt till mig att han skulle bli sen i utvecklingen för att han är "flaskbarn" men jag tycker att han hänger med!
Och bara för att visa att hon har gaaaanska ljus man (jag hoppas ju desperat... ) så tog jag en bild på manen också.
Hon är så lik sin mor i ögonen att det nästan är skrämmande. Hoppas hon blir lika bra i psyket och att ha att göra med också, men hittills är det mycket lovande.