Fram till 22 är jag uppvuxen med.
Jag med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fram till 22 är jag uppvuxen med.
Jag har dock en nattjobbande sambo samt granne, så en får visa hänsyn även dag tid.
Jag bor i hyresrätt och det finns inga fastställda tider. Sådana hade känts lättare. Inte för man prompt hade behövt köra dammsugaren fram till klockan 22 bara för det, men för att man då visste att grannarna visste att de fick acceptera viss störning fram till dess.
Fast jag tror det finns tider som är kutym om man hör med hyresgästföreningen.
Fast sambon är bra mycket bättre att umgås när hen har fått sova ordentligt. Dock är det inte något stort problem, då de sover när jag är på jobbetJag jobbar oxå natt men förväntar mig ingen hänsyn. Hela världen är typ anpassat efter att folk jobbar dagtid. Jag sover med öronproppar och har jag väl somnat på morgonen hör jag inget ändå.
Jag tänker tyst efter 22 och helst tyst efter 21.
Fast 21 i dag? Det är ju inte mormors tid vi talar om. Tycker det är väl tidigt. Är ju helt andra arbetstider idag än förr.
Va? Hur menar du nu?Fast 21 i dag? Det är ju inte mormors tid vi talar om. Tycker det är väl tidigt. Är ju helt andra arbetstider idag än förr.
Jag tänker tyst efter 22 och helst tyst efter 21.