Just nu har jag balar för runt 7000 kr stående, som inte är använda. Den biten av deres som jag skall köpa mig in på blir då att jag har hö för 8600 någonting. I saken handlade det om att jag ville vara säker på att få dom pengarna tillbaka och inte bara spotta pengar ner i svart hål som jag då inte får tillbaka, då dom först hade en helt annan ton gällande detta och nu har ändrat sig. Jag vet inte än när flytt blir, beror på när dom får en ledig plats. Senaste meldingen var "på våren". Så det är det vi går och väntar på
priset på en bal är runt 1200 någonting vi betalade, så det är typ 1 bal + lite löst då
(dom påstår ju sen i senaste meddelandet, då dom fortsatte raljera att dom inte alls sagt något om att dom inte skulle köpa ut mitt hö. Vilket bara ok, då har jag väl drömt ihop det då
Något som gör mig riktigt förbannat är folk som manipulerar/vrider på sanningen och försöker efterkonstrurera saker, det är inget frisk beteende).
Som sagt, bara för att hålla god ordning så kommer jag betala dom, men blir inte på en gång då nej dom pengarna har jag inte det går åt på annat till hästen.
Och nej har inte skrivit något mer till dom än dom 2 svaren jag skrivit i tråden, bara ignorerat allt det andra. Det är läst och uppfattat. Men orkar faktiskt inte alls att behöva hantera såna människor på ens fritidsintresse. Jag vill sköta min häst och inte behöva hantera folks hjärnblödningar i stallet. Nu är nya stället vi skrivit upp oss på ett större ställe med verksamhet, för jag har fått nog av privata små stall. Verkar vara den värsta sortens människor på dom. Jag flyttade som sagt bara hit då jag känner den andra som har andra hästen här och hon rekommenderade detta. (inte dom stollarna som nu håller på). Hon har inte sagt något alls om situationen och jag undrar hur hon uppfattar det hela. Tycker det är ett väldigt märkligt beteende med att likssom inte säga något alls öht. För hon skall betala hö precis som jag. Bara tänker hon betala? hur tänker hon? Var ju henne som rekommenderade stället och vet exakt att jag pratade om INNAN att jag inte orkar med folk som inte kan bete sig....