Tror inte dom hade gjort det oavsett. Dom fortsätter mala på fast jag inte svarat något mer än mitt senaste meddelande.
Meddelande:
"Jag uppfattade det som att vi gjorde klart att när man flyttar in så köper man in sig på befintligt hö. Och när man flyttar köper övriga ut ens andel av den mängd hö som finns kvar. En ganska enkel och självklar princip. Alternativt har alla sina egna balar som *stallägaren* plockar av. Men så vill han inte ha det."
"När en häst lämnar får man ju kolla HUR många balar är kvar vid det tillfället- det vet jag att jag sa till dig, de övriga hästarna behöver köpa ut den ägaren vars häst lämnar. Kolla vår uträkning som jag postat ovan och gå gärna och kontrollräkna balarna om du vill. 1543 vill jag alltså ha av dig."
Hela grejen med att "köpa ut" har inte alls kommit upp förut och den andra hästägaren har inte svarat alls. Som sagt blir slutet att jag bara får betala den "panten" för dom balerna nu och sen hoppas på att dom köper ut mina balar som dom sagt när vi flyttar
Kan inte göra så mycket mer än så.
Jag blir så fruktansvärt trött på såna fasoner dock. Men orkar inte bråka om det. Så då är det ju bara betala och se glad ut.