Älskar mat! Äter mycket och ofta. Jag håller nog vikten/storleken på 1800-2000 kalorier om dagen och blir skitsur och dödsmegavrålhungrig om jag inte äter ordentligt. Hade aldrig klarat mig på typ lite kvarg och ett äpple till lunch... Jag har ingen aning om vad jag väger och tänker inte på det, utan så länge jag tycker att jag ser snygg ut naken och jeansen passar så är jag nöjd. Just nu tränar jag inte förutom snabba, långa promenader och någon joggingrunda med hunden. Drar typ strl 36/38 på 162 centimeter, så typ normalviktig antar jag...?
Frukost: 2 smörgåsar med ost, 2 kokta ägg, apelsinjuice, kaffe
Lunch: matlåda från dagen innan eller en megaskål med fil och müsli, kaffe
Mellanmål: kaffe och yoghurt/risifrutti/smörgås/dinkelkakor med jordnötssmör/kakor eller en kombination av allt beroende på hur stor hungerkrisen är
Middag: stor portion lagad mat, typ kött/fisk/kyckling + valfri kolhydrat + någon liten grönsak
Äter gärna några rutor kvällschoklad nästan varje dag, chips på fredagar och ofta en curry/pizza/burgare på helgen. Kanske någon extra god lunch ute i veckan med finkaffe och fika. Och lyxigt gofika på helgen är givet, måste ju stötta det lilla bageriet bredvid oss...
Frukost: 2 smörgåsar med ost, 2 kokta ägg, apelsinjuice, kaffe
Lunch: matlåda från dagen innan eller en megaskål med fil och müsli, kaffe
Mellanmål: kaffe och yoghurt/risifrutti/smörgås/dinkelkakor med jordnötssmör/kakor eller en kombination av allt beroende på hur stor hungerkrisen är
Middag: stor portion lagad mat, typ kött/fisk/kyckling + valfri kolhydrat + någon liten grönsak
Äter gärna några rutor kvällschoklad nästan varje dag, chips på fredagar och ofta en curry/pizza/burgare på helgen. Kanske någon extra god lunch ute i veckan med finkaffe och fika. Och lyxigt gofika på helgen är givet, måste ju stötta det lilla bageriet bredvid oss...