Hur många

Sv: Hur många

DVÄRGSCHNAUZER, SVART & SILVER 288 :laugh:

Och jag håller alla mina tummar att det inte ska behöva bli 287... Min dvärgschnauzer har varit dålig och tappat mycket i vikt, men nu är på väg tillbaka igen och börjar bli riktigt snygg igen :banana:!

Hoppas även på att pälsen hinner bli bra, tog tillfälligheten i akt att trimma ner honom helt och hållet nu.

För nakenschnauzer räknas väl inte som en riktig ras ännu va :angel:;)?

233 st i min ras till själva WDS, men sammanlagt 496 st anmälda till Circuit-utställningarna också.

Ska bli riktigt spännande att se! Ska inte ställa själv, eftersom det är enormt ovanligt att okuperade vinner över dom som är kuperade, och det kommer tonvis av dom nu.. Känns onödigt att slänga ut flera tusen kronor för att inte ens placera sig ;)

Jag är superglad, det är såå skoj, hela 32 English Toy Terrier
anmälda på världsutställningen :) Helt underbart med tanke
på att det bara finns kring 75 ETT i Sverige idag :)

Det är 77 enskilda dansk/svenska gårdhundar o sammanlagt är det 118 som ställer på wds o circuit.. undrar hur många det är på circuiten då, mååånga hoppas jag :bump::banana::bump:

210 engelska springarar och 148 welshar tror jag det var!!!
Jag ska jobba hela utställningen!!!! Om inget oförutsett händer!! (som veterinärkontrollant) Ska bli så himla skoj!!! Hoppas alla är lika trevliga som på stora sthlm :)

1025 långhåriga normal taxar, usch nu börjar jag bli lite nervös. Måste ut och jogga med limpan. uppfödaren har beställt en smäcker och välmusklad dam. Hon ska ev visa vovvan åt mig, hoppas det blir så.

Exel-dokumentet tar aldrig slut. Jag har suttit och scrollat till flera 1000 nu, men hittar ingen flik:confused:

Jag känner mig så dum, men jag hittar verkligen ingen där!

Du behöver inte ens scrolla. Titta längst ner i Excel-fönstret, där ska stå "Antal per Ras".

Scrolla inte. När du får upp sidan så kolla direkt nere i vänstra hörnet. Där kan du byta till ras istället för land.

151 schnauzer peppar & salt till WDS, och 318 sammanlagt med Circuit-utställningarna.
239 st mops till WDS och 386 sammanlagt med Circuit-utställningarna.
Labbe ska jag inte ställa men var 372 anmälda till WDS och 799 sammanlagt med Circuit-utställningarna.
Tur man inte valde att anmäla nån labbe, vilken väntan :eek:

Jag har inte Excel :( Någon som har lust att kolla Afghan och Italiensk Vinthund? :bow:

//Flo

Afghan 168 och Italiensk vinthund 88. Båda raserna är lika många till båda utställningarna.

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 479
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 292
Senast: Hermelin
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 134
Senast: valpköpare
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 673
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka