Hur många barn?

Sv: Hur många barn?

Man kan helt klart ändra åsikt i frågan om antalet barn efterhand som de råkar bli fler... :angel:

Jag hade nog aldrig drömt om att jag skulle ha fyra, framförallt inte för 15 år sen när jag absolut inte skulle ha en enda. :rofl:

Man kan helt klart ändra åsikt i frågan om antalet barn efterhand som de råkar bli fler... :angel:

Jag hade nog aldrig drömt om att jag skulle ha fyra, framförallt inte för 15 år sen när jag absolut inte skulle ha en enda. :rofl:

Visst är det märkligt!

När mina var bebisar så kände jag ofta att det var onödigt att ge mig gåvan tvillingar, jag var ju inte någon flerbarnsmamma-typ. :crazy: :angel:

Nu kan jag mycket väl tänka mig fler barn. :love:

/Timsetim

Jag och sambon har ett barn, vi vill gärna ha ett till om 2-3år.:laugh:

Det är tur att man glömmer rätt fort trots allt, sonen hade kolik och det var tufft. Men det gick ju rätt bra med en storasyster på fem år som hade förståelse för att lillebror hade ont i magen och inte krävde uppmärksamhet då skriktiden var som värst. Hon sprang ofta runt med vagnen på gården en stund så jag fick en liten paus. :love: Vi var även ett stående inslag i byn där jag kom joggande med ett barn på en ponny på ena sidan och en vilt guppande barnvagn på den andra. :D

Kicki :laugh:

*KL*

Minst 4 blir det här. Fyran kommer i mars, och som det är nu kan jag absolut tänka mig ytterligare 2, fast om 7-8 år.

Det enda som jag tycker är småjobbigt är att det är svårt att hålla igång alla hästar...:laugh:

Jag skulle aldrig ha barn..

Nu har jag två underbara pojkar! och jag kan tänka mig iallafall en unge till i huset :D
Men skulle det bli en två till så skulle jag inte bli ledsen för det heller!

Sambon har ju 11 syskon!!!!:eek: Så han tycker att ju fler desto bättre! Hahaha:rofl:

Har ett barn (1.5 år) och vill inte ha fler. Tycker det är mer jobbigt än kul med barn faktiskt och saknar mitt gamla liv rätt mycket :o.

Ett har jag&sambon. Vi ska INTE ha fler. Vi är eniga om detta. Vi har dels ingen lust till en sämre ekonomi än vad som redan är i dag och dels har vi inte ork.

Har 3 st en dotter och 2 söner , var så många som jag tänkt hehe å så skulle jag inte ha några barn efter 30 å det gick det med hehe

Jag har en son på snart 7 månader.
Planen är ett till barn ev. 3 sammanlagt, sen blir det ju inte alltid så som man planerar här i livet, men hoppas på två barn alla fall:love:

Har inga barn ännu, men vill ha max två stycken om sisådär tio år...
Är 22 år nu och känner mig långt ifrån redo att bli förälder (om jag nu någonsin kommer att göra det) först ska jag och sambon studera, resa, bygga hus och få stadig ekonomi. Som tur är känner vi lika när det gäller barn :)

Vi har inga barn ännu , men jag har alltid velat ha endast ett barn. Så det är planen, men man ska aldrig säga aldrig... :D

Har inga barn än men är riktigt bebissjuk:angel:

Fästmannen och jag kommer båda från stora familjer så vi hoppas på minst tre barn, sen vet man aldrig vad livet har i åtanke. Vi är "bara" 22 så det är ingen panik med att starta verkstaden för att uppfylla "vårt" mål iaf:D

Vi har 1 barn än så länge. Vill ha ett till om några år. (om man slapp vara gravid, föda och amma skulle jag gärna ha fler.

*knappen*

Jag kommer vara sååå nöjd med ett barn när vi väl kommer fram i vår evighetslånga adoptionskö, men samtidigt är det klart att vi planerar att försöka få syskon (pappersvägen) och kommer ständigt betala de årliga köavgifterna till organisationerna.

Min sambo har två barn sedan tidigare, 12 och 9 år. Men vi vill ha ett gemensamt barn, kanske två, men vi börjar med ett:) så får vi se...

Har två, 15 och 6 år. Vill gärna ha 1-2 till, men det gäller att hitta någon att skaffa dem med först :idea:

Jag och min man har 2 döttrar på 3,5 och 5 år.:love:
Vi vill båda ha iaf ett barn till, om det går vill säga.

På slutet av sommaren -09 vet vi om vi kommer ha jobben kvar.
Får vi ha jobben kvar så kommer vi sätta igång direkt:D
Annars lär det dröja...

Jag är 26 år och han 30år:)
Jag har alltid velat ha många barn men det är tur att min make bromsar
mig lite:angel:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 106
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 595
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar