Hur lindar du?

Aviatrice93

Trådstartare
In med bilder på hur just du lindar!

Då börjar jag:

n6.jpg

Ska kolla efter fler bilder!

Sv: Hur lindar du?

Oj, såg att sita bilderna va samma...
Sista bilden ska vara denna.

Bild

Kanske lite dålig bild, enda jag hade, men jag lindar ner på halva kotan, upp på halva knäet fram och så högt det går på bak.

12408987.jpg

De här bilderna är inte alls bra ridmässigt (så ingen behöver klaga på det) men det är de enda jag har där man ser lindorna bra.

Jag lindar ner runt kotan och upp en bit över knät fram och upp till kastanjen bak. Så här:
14252485.jpg

15456573.jpg

11411392.jpg

11411461.jpg

http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_20/11410000-11419999/640x480/11411493.jpg[/IMG

[IMG]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_20/11390000-11399999/500x375/11397924.jpg

för att SE hur någon lindar så vore det kanske mer lämpligt med närbilder istället för en häst på långt håll. man ser ju lindorna pga färgen men inte så mycket mer..

för att SE hur någon lindar så vore det kanske mer lämpligt med närbilder istället för en häst på långt håll. man ser ju lindorna pga färgen men inte så mycket mer..

Tror tyvärr inte att det är så många som har bilder på bara lindorna.. Varför skulle man fota bara lindan liksom?
Det är väl bättre med några bilder på lite håll än inga alls?
:)

*kl*

jag lindar ner till kotan (lite över vid halt väglag) och en bit över knät, bak lindar jag så högt det går ;)

om ni undrar över det med att jag har tejp runt om, är för att karborrebandet är för kort, men nu har jag sytt dit en extra bit :smirk:

*kl*

halvdålig bild, och visserligen hästägaren som lindat, men vi lindar i princip likadant så..

Fiatrning071021014.jpg

elastiska lindor + padd. lindar ner till sporren, och upp till precis under knäet.

tillägg: hittade visst en bättre bild :D
070928Hsttur066.jpg

Det här har inte med tråden att göra; men vilken snygg välsittande sadel du har Jempa! Hästen går jättefint på sista bilden!

Liknande trådar

Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
914
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Linda Ericsson tröttnade på människor och hästar som trampade ner hennes raps – men ville ändå göra något gott utav det. För några år...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Linda Heed befinner sig just nu i Spanien där hon deltar i Andalucia Sunshine Tour. Linda lämnar en helg bakom sig med fina resultat...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 681
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar