Bästa sidan om man vill lära sig mer om bäckenbotten, träning under och efter graviditet, förlossningsskador mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bästa sidan om man vill lära sig mer om bäckenbotten, träning under och efter graviditet, förlossningsskador mm
Jag hade väldigt långt mellan värkarna när andra barnet föddes. Sen en liten stund med "fejk" - krystvärkar med många minuters mellanrum. Sen fick jag EN riktig krystvärk som bara rullade på av sig själv och då kom barnet ut direkt. Men vi var ju knappt välkomnaFörsta barnet 10 timmar, andra barnet 7 timmar och yngsta 5 timmar
Alla födda med bara lustgas förutom äldsta där jag fick bäckenbottenbedövning som inte han ta (märkte det när barnmorskan skulle börja sy ). Har liksom inte hunnit få så mycket annat, har gått så jäkla fort. När yngsta föddes ville barnmorskan skicka hem mig. Vattnet gick hemma men hade noll värkar när jag kom in. Jag totalvägrade och han är född 2,5 timmar senare