Jag befinner mig i samma situation, men utan att vara på bristningsgränsen. En fyraåring och en ettåring, jobbar sedan årskiftet och pappan är föräldraledig. Jag ammar fortfarande (ofta) på nätterna och är i regel slutkörd. Att vi inte slutat med amningen på nätterna är i huvudsak beroende på att min sambo skadade sig för 2,5 månad sen och inte kan ligga på sidan eller egentligen bära heller, men jag känner igen mig i att det finns en sorg att ge upp det också. När ska jag vara med honom om jag är borta på dagarna och sen inte sover med honom... Men det är självklart slitsamt och du har mina sympatier. Jag hoppas du får återhämtning inom en snar framtid.
Vårt vardagskaos är påtagligt och ofta tar jag med båda barnen och går ut bara. Köper lunch och hänger i parker eller stallet. Då slipper vi se stöket och bara är. Lilla sover dagtid i vagn eller sele och då är jag med stortjejen utan störning.
Vårt vardagskaos är påtagligt och ofta tar jag med båda barnen och går ut bara. Köper lunch och hänger i parker eller stallet. Då slipper vi se stöket och bara är. Lilla sover dagtid i vagn eller sele och då är jag med stortjejen utan störning.