Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur högt hoppar ni med era hästar?skulle va kul o veta Skriv gärna vilken ras , mankhöjd , ålder och hu högt ni hoppar med dom m.m.jag har en femåring som ja tävlarunghästklasser med o då hoppar ja 80 90 hon e ett arabsto och e 148cm på träning hoppar vi som högst 100cm än så länge
Hoppade 120 rundor på tävling med min gamla foderhäst. Han var korsning mellan travare och connemara, svart och bara 156 i mankhöjd. Jättefin! Red han när han var mellan 20-25år. Han var alltid högt placerad å vann massa. Superpigg jämt och ingen kunde ana att han var så gammal. Han älska bananer som blivit bruna
Hade sen ett sto som kunde hoppa höghus. hoppade ett hinder på 2 meter en gång på tävling hann vi komma upp tills 135, sen halka hon tyvärr i hagen och sträckte sej illa. När skadan var läkt (tog låååång tid) så var jag tvungen att sälja för jag hade så mycket med skolan (pendla 20 mil varje dag). nu är hon dressyrhäst hos en familj.
OJ det var högt!
Måste få tilllägga, Hade en Shettispojke på 1m i mkh. När han var 5 år hoppade vi 1.10 =) En riktigt liten hoppare