Hur hittar man kartor?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Minja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 774
M

Minja

Ja, som det står. Hur hittar man bra kartor över skogar? Det är bra om dom är är lätta att lästa. Jag går rätt ofta vid bohusleden och småstigarna runt där, men jag är lite trött på att gå "lite" fel. I går var vi ute i fem timmar och gick :o för att vi tappade bort oss.
Var för tex jägarna tag i sina kartor?

Sv: Hur hittar man kartor?

Hör med en bokhandel. Orienterarna har ju bra kartor, där varenda större sten och små bäckar är utsatta.

Tack för svar! Var hittar man lantmäteriet någostans? Det kanske är dom som gör Orienteringskartor eller är det dom som färgar upp olika leder i skogarna?

Stadsbyggnadskontoret i Göteborg, vet inte exakt var det ligger. Titta i katalogen.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 872
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 087
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 935
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka