Jag vet inte om jag var otydlig i mitt första inlägg, men jag var alltså inte sugen på att ge mig in i en relation med honom, just på grund av att han var nyseparerad och jag ville inte bli ett rebounce, men han övertalade mig genom att gång på gång bedyra att han var klar med exet, inte behövde en rebounce och att han var redo för ett nytt förhållande. För att sedan ta tillbaka allt detta och det är det jag är arg på. Att han slutar vilja ha förhållande med mig kan jag leva med, men inte att ha blivit lurad, det är det som gör mig arg.
Tycker ibland att det är som en tävling på buke om vem som visar sig kallast och bryr sig minst efter ett uppbrott, och jag vet att en del människor fungerar så, min bästa vän till exempel, men vi är många som inte fungerar så, utan faktiskt behöver älta och diskutera. Då blir det tråkigt med "väx upp och gå vidare"-kommentarer och andra där man uttrycker sig förminskande om mig, eller andra ts, bara för att vi bryr oss och som att det skulle vara fel. Det är jättebra att det finns personer som bara rycker på axlarna åt ett uppbrott och kan direkt gå vidare, jag uttrycker mig inte förminskande om dem, och jag skulle bli glad om samma respekt kunde gälla ömsesidigt.
För övrigt har jag varit på dejt idag!