Hur gick loppet????

Sv: Hur gick loppet????

Åh vad kul! Grattis!

Nytt rekord i kvalet? :D Lovar gott inför framtiden... :banana:

*kl*

Matrix Reloaded i V75-1 idag på kalmar.. spår 11 bakom bilen så han kördes till 5:e invändigt.. Örjan "Gubben i lådan" Kihlström lyckades krångla sig ut på nåt konstigt vänster och Matrix spurtade bra till 4:e platsen :love: han kom i mål på 15,2am

första 500 11,5 första 1000 15,5 sista 500 13,5

:banana:

Min Dean Dream startade igår på Lindesberg i lopp 8 från bricka 1, autostart. Hon kom iväg sådär och hamnade i tredje invändigt. 1200 kvar så galopperar hästen framför henne, vilket gör att hon tappar 2-3 längder och måste ut i andraspår. Pga detta tappar hon också en position och hamnar i fjärde invändigt. Cirka 700 kvar går hon ut i andraspår och knappa halvvarvet kvar så styr Anna på i tredjespår. Hon går jättebra ensam i tredjespår genom sista sväng och upploppet ner. Slutar trea och har en jätteglad och nöjd matte :banana:

Tiden blev 18,4, 2140 meter auto på en något tung bana.

inbyflickan startade idag på finska v75. spår 1 volt tog ledningen och blev presad utvändigt. blev snuvad på vinsten med en nos. men jag är jättenöjd hon var så duktig :) hon är väl ingen som ska gå i ledning utan ta dom sista 300 men hon gör det bra :)

About a boy

hann vann .. :banana::banana::banana:

japp idag på hagmyren på lunch travet... weeeeii

fick ett jättabralopp... men jag fick bara se de på tv... *mutter*

tack tack..

när han kom hem fick han gå ut i hagen ... började med att ta ett rejält rejs med flickvännen :D jätte trött näää...

giovanni pasarelli.. eskilstuna tisdag

hoppa 3 ggr på dom första 700 metrerna, så var den dagen förstörd

greenheart lindesberg onsdag

hoppa direkt bakom bilen och tappade ca 100 m så då tyckte inte örjan att det var nån idé att fortsätta så han la ner skiten :crazy:

usch såna dagar är de bara att glömma....

inge roligt alls... ta nya tag å träna på å anmäl till nya starter...

Fantom T.L vann med Erik A i sulkyn på Jägers i tisdags på 15.5 AM..
vinnarodds 28!!

La Valette & jag! Falster Nyköping, lopp 9 monté. Där tog jag mitt livs första seger!!! :bump: La Valette var fantastisk! :love: Det känns overkligt.... Haha! :rofl:

Giovanni Pasarelli spetsade från spår 1 (voltstart) och sen var loppet över :p spets slut blev det :D han vann med 2 längder, tussarna kvar och rubbet sparat :banana:

den andra hästen jag selade ut under kvällen kom 3:a så det var en kanonkväll rent ut sagt :banana: :bump: :banana:

tar rätt tråd nu då :) Sist i mål blev lilla Alice, men gick nytt rekord utan att ta i nått under loppet. Är båda glad & missnöjd med henne haha

Eftersom vi inte har startat några hästar på tid och evighet, pga rhinovirus och elände, så är vi rätt glada över att i allafall ha kvalat två hästar!
Det var i går på Kalmar. Vi kvalade tvååringen Alfas Abe Lincoln på 1.22.7, och treåringen Livi Cannavaro (en stor drul som tagit mycket tid på sig), på 1.20.0.

*KL*

About a boy

lunchtravet gävle idag måndag 16 juli. lopp 3 1640 auto.

loppet öppnade på 1.09... 25 grader varmare på banan .. ucsh!!

hamnade i mitten av hästar i starten .. inte allt för startsnabb...

gjorde ett kanonlopp. rundade alla i sista kurvan ledde in på upploppet. blev slagen precis föremållinjen. tröttnade lite

men sänkte rekordet igen .. med över sekunden.. nu har han 13.0a.

:banana::banana::banana:

ah grattis såg faktiskt loppeto kände igen namnetdå jag kollade på urchin boko (samma lopp)

tack!!
attans din va juh första utan peng..
lillgrabben ska ev ut å kvala monte snart.. får se hur de går...

*kl*

All American Boy Sundbyholm 17/7
hamnade i 3:e utvändigt (hade spår 8 bakom bilen), attackerade 700 kvar.. rundade alla utom 2, blev därför 3:a :banana: inte dåligt med tanke på att det var Jaded och Fantasy Broline som var före i mål :)

Superior Dust Sundbyholm 17/7
hamnade i 3:e eller 4:e utvändigt (kommer inte ihåg vilket :o ).. attackerade 700 (?) kvar.. det bet bra och gick lätt ifrån på upploppet och vann med 1 1/2 längd :banana::bump::banana:

Min gamla tant var riktigt bra! När de tempoökade 600 kvar tappade hon men fick fart på benen igen men kom då i trötta ryggar istället! Fick bra betyg av kusken, travade 14,4/ 1640 auto :) me krafter kvar över mål.:p

Liknande trådar

Islandshäst Visst börjar det bli dags att sätta nya mål inför det nya året!? :D Vad har hänt under 2012 och hur vill ni fortsätta in i 2013...
2
Svar
31
· Visningar
5 803
Senast: FreSus
·
Hundhälsa Långt inlägg! Jag postade för ganska exakt ett år sedan en tråd om min hund som äter grus, lera och sand. Kände mig riktigt uppgiven...
Svar
7
· Visningar
5 107
Senast: SandraM
·
Hästhantering Jag fick en intressant fråga här om dagen, som jag insåg var mer komplicerad än vad jag först tänkte på... så nu undrar jag lite över...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 157
Hästmänniskan Hur ska man överleva att behöva "tvingas" sälja sin häst :confused: Ber snällt moderator flytta tråden om den skulle ligga fel! Läs...
2
Svar
34
· Visningar
4 387
Senast: help
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA