Hur går det för era 07:or? Del 4!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur går det för era 07:or? Del 4!!

Det kom ingen, iaf inte medans vi var där... :( Det var bara Daqar och sen ett ettårssto efter Julius och Torps Helli.

Vad duktig han är din Grålle:D Riktigt lydig!

Har du skott honom?

På tisdag ska vi åka på löshoppning igen och det ska bli riktigt kul:)

Tack! :D

Ja, han är skodd, det är ju dags för hingstpremiering om 3 veckor... *inte alls nervös*

Vad kul med löshoppning, jag vill oxå! Måste kolla upp det häromkring!

Åh va spännande:D Förstår verkligen om du börjar bli nervös men jag tror att det kommer att gå jättebra!

Ja det är jättekul och det verkar Plutten tycka också:) Sen tycker jag att det är bra att han får komma ut och åka transport och se lite annat än gårdsplanen hemma:)

Ja, det är perfekt med miljöträning, det kan man inte få för mkt av tror jag! Har du inga bilder?

Jag har bara bilder ifrån första gången i våras. Men jag ska försöka att ta lite kort i morgon:)

Hoppar in i tråden: våran 07:a är nu insutten och skrittad runt gårdsplanen utan problem, hon verkar däremot tycka att det är jättekul så kul att hon hämtar sin grimma från kroken när vi närmar oss hagen. Lustig häst som gör så varje gång numera.

Jag ska försöka få ledigt ett par kvällar för att kunna vara med löshoppningen några ggr! :D:D Ska kolla med Lotta om jag kan hoppa in "löst" så att säga :)

Hade varit såååå kul!! :banana:

Va roligt:) Vi åker ju dit i morgon, ska du vara med då eller tar du nästa gång?

Ne jag får väl snacka med cheferna, hade vart kul att vara med nästa gång :) :)

Tänkte köpa ny sadel nu också så att jag kommer upp o skrittar innan Sep är slut! :laugh:

Ja det får du göra:) nästa gång är nog den 15/9 tror jag:)

Du får göra som jag och rida barbacka :p

Okey! Ska ringa Lotta så fort jag vet om jag kan ta ledigt några timmar :)

Njaaaa, jag är mer för sadel ;)

Haha det är bra för balansen:D

Ne men jag kanske ska ta och prova med sadel i slutet av veckan :)

Vad är det för sadel du ska kika på?

Ja det är sant, men jag tror att jag har bättre chans att sitta kvar om Amazing gör nått av sina skruvhopp! :p:p:p

Jag ska kolla på lite olika, men är intresserad av en Henri De Rivel sadel! :)

Ja jag tror det :) Ska dit i helgen o shoppa ett regntäcke till Amazing är tanken så jag får väl kolla runt lite också :)

Gör det dom har ju ganska stor begagnad avdelning på sadlar. Annars rekomenderar ja pessoasadlarna vid inridning har iaf jag tyckt att man suttit bra i på busiga unghästar.

Toppen! :) Tanken är ju att hon ska ha sadeln fram tills vilan i december iaf :) Sen hoppas vi på att det kommer lite trevliga ridmuskler! :D:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
626
Senast: Lyan
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 795
Senast: Badger
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 622
Senast: MiniLi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 663

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka