Sv: Hur går det för era 05r edition 4
*kl*
Beauspirit- jobbigt att behöva leta och byta stall men jag förstår verkligen varför. 4000 spänn i månaden (!!) och så kan hästen knappt gå ute! Nä usch. drygt med 3 månaders uppsägning bara, dyrt och tråkigt när man bara väntar på att få flytta! Men jag håller tummarna att det löser sig så du kan få ha kvar honom hos dig o gbg.
Athena Avalon - Jag säger bara det - NORRLAND!
Massa massa vit härlig snö att pulsa i och vägarna består nu av hårt packad snö å ger sån där härlig svikt att rida på. När jag bodde i Sundsvall plogade en travtränare en bana på en sjö där vi brukade intervallträna hästarna på vintern! underbart!
Nu har vi lite väl kallt, minus 16-18 grader, men klär man bara på sig rejält och på med vindtätt och fodrat ländtäcke så gör det inget
Hade en uuuunderbar ridtur igår morse. (nyårsaftonen) då var det bara sju minus å jag å brosus gav oss iväg precis i soluppgången. Inte en kotte ute, tyst och fridfullt med gnistrande snö och solen som steg över bergen. mmmm... ! Klättrade lite och galopperade i djupsnön. Då är hästlivet underbart!
Planer inför 2009.
Öka antalet ridpass per vecka. Fortsätta träna enligt Cillas "planer" (litar på henne fullt ut så hon får sköta upplägget) Borde väl tävla honom nått oxå i både dressyr å hopp men vi får se om mattes nerver pallar. Annars har jag en skicklig kompis som kanske ställer upp å hopptävlar honom (fast hon vet inte om det än... hehe) Men går träningarna klockrent så kanske jag vågar starta själv
Utbildningsmässigt så är väl målet kvaliten. Men om han blir anmäld vette katten. Vet inte om vi har nått där att göra. Ska jag tävla vill jag ha en chans att gå vidare eller vinna