Hur går det för era 03or

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur går det för era 03or

Igår och idag har vi varit i Avesta och tävlat. Supernöjd med helgen!

Började med en 1 meter på torsdagen, tyvärr 4 fel men en trevlig runda. Bommen hade likväl kunnat ligga kvar, men ibland gör dom bara inte det ;)
Lite irriterad på mig själv, kom i fel galopp och tänkte att hon skulle byta om, och det gjorde hon till korsgalopp så jag böev lite kvar i det istället för att fokusera framåt. Eg. skulle jag väl ha brutit av och fattat ny, men men...

Idag gick hon 1 meter och nollade, en trevlig runda varken mer eller mindre.
Sen debuterade vi 110 idag också. Var väl egentligen inte optimalt med tanke på att vädret var sjukt varmt, hon hade redan gått två klasser osv. Men hon ska släppas på ett sent bete i veckan så vi tänkte att va sjutton vi kör, det är ju bara att gå ut om det inte känns bra!
Och hon var super!!! Satte en klockren nolla och jag hade en underbar känsla :love:
Kanske kommer filmer senare i veckan.

Min lilla är inte halt mer, och förra helgen var vi ute och tävlade:

http://youtube.com/watch?v=nZ5pl8Vo570

Det här är 110cm, vi hadde tyvärr 1pet på näst sista hinder:cry:

Red 115 dagen efter, feilfri på hinder!!! Ingen film från 115:mad:

I väntan på filmerna så fastnade vi på några kort också ;)

22328055.jpg

22328047.jpg

kl

5 åringen på tillridning nu inför breederskval.

kval den 11sept på hogsta.

Filmade givetvis.. En ganska lång film, 5 min
http://www.youtube.com/watch?v=F8GB3JbbOac

Så detta är ju då en FÖRE film, och fortsättning följer.

Ska försöka hälsa på ofta och se utvecklingen. Spännande!

å förresten är hon ju givetvis 2003 inte 99 som jag skrivit i filen.
Blandat ihop med henned mamma som jag oxå har :o:p

Jag har varit på Näset i helgen med min.
I fredags hade jag ett ner i 110 och två i 120, i första var hon lite väl överladdad och i andra trillade två bommar för mycket bara.. Ryttarmissar helt klart.

Lördag och söndag har jag haft ett pet i varje klass, men Wepzan har gått super båda dagarna, idag var hon trött på framhoppningen men kämpade på som attan inne på banan och gjorde nog helgens bästa runda! Båda peten har kommit i utsprånget i kombinationer med två galoppsprång.. Idag tog hon bara 1,5 innan det var dax att kliva av.. Så nu har vi att träna på tills nästa tävling.
Tekniska, rejäla och långa banor har det varit, och det har den "lilla" damen fixat med bravur :love:

Nga bilder som FT_ryttare var så snäll och tog kan jag bjuda på! ;)

22364979.jpg

22364982.jpg

22364983.jpg

Knapp

Nu är Irco Mena avkomman såld och Emsan har haft några veckors semester och sattes igång för en vecka sen, så jag har inte så mycket att uppdatera med.

Några bilder från breeders-kvalik 19juli, 115cm

Lista%20Jarlsberg1%2019.juli.jpg

Lista%20Jarlsberg3.jpg

Lista%20Jarlsberg2.jpg

Visst är hon snygg!!!

Senast ändrad av en moderator:

*KL*
Min -03:a E. Lasandos satte en klockren nolla i sin andra start i 1.10 igår!

Jättefin :)

Linn_h:
Fina bilder på er också! Snart kommer nollorna, ni verkar ju vara så nära hela tiden.

Ancor:
Grattis :bump:

Tack Han_naH och Sunnyann! Det finns lite mer att hämta där kapacitetsmässigt om man säger så :angel::D

*KL*

Så fina hästar ni har:love:

Igår satte jag igång Nea igen, hon känns fräsch:) hoppas kunna åka och hoppa nästa måndag. Ska se om vi kan åka och löshoppa nu på måndag.

Vad kul! Hoppas allt går bra med igånsättning/hoppning! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 547
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: cassiopeja
·
Småbarn Jag känner mig lite förvirrad och arg just nu. Jag har en dotter på 3 år, som har 3 kusiner (2 år, 8 år och 11 år) (de är mina...
2
Svar
37
· Visningar
4 534
Senast: mino
·
Dressyr Jag valde att lägga tråden under dressyr eftersom det är meningen att det ska bli en dressyrhäst av den här unga damen, om hon lugnar...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 220

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka