E
elezdam
Sv: Hur går det för era 03or
Vad har hon då råkat ut för?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej hej, lite OT här men, vet ngn om det finns en sån här tråd, men med 02or ist?
Tacksam för svar
Jag har en arabvalack som jag köpte i påskas. Han är född sent, i oktober -03! Så det känns lite konstigt att räkna honom som 4 år men det är han ju... När jag köpte honom var han riden i alla gångarter i skogen med hästkompis, ca 40 ggr enligt förra ägaren. Nu rider vi även själva i skogen och tar lektioner för en superbra instruktör. Han börjar söka sig ner i formen och han har bra framåtbjudning i alla gångarter, dock vinglig i paddocken ibland men han är ju ovan där.
Hur mycket tycker ni att man kan hoppträna en häst som är snart 4 år? Jag är rädd att gå för fort fram
Jag vet inte hur man lägger ut bilder, någon som kan förklara?
Busat lite för vilt i hagen igen skulle jag tro. Har iaf lyckats smälla på griffelbenet ganska ordentligt på VF. Så förutom ett stort, aktivt överben har hon en inflammation i griffelbenet..
Det är ju som du själv säger, det hänger på galoppen. Hon blir ju lång som en eftermiddag innan du kommer till muren.
Men det hela ser väldigt trevligt ut. Lite rutin på hästen så tror jag att det där blir kalas.
Funkar tränset, är det nån "skillnad"?
Jag slår vad om att när du ringer till din vet. så gör du inte som andra typ: Hej, jo jag heter ...... och har en treåring som..... så då undrar jag.... Jag har hästen uppstallad på.....
Utan det är mer; "Tjena, Alex här, kommer´ru förbi i eftermiddag, har ett litet problem med ...."
Alla som gnäller över soleksem borde PM.a dig, så de lärde sig veta hut. Bifogar en liten peppdans till nuvarande veterinärkund till häst.