Sv: Hur går det för era 03or
*KL*
Arab03:an som stod med 3 ben i graven fick visst för sig att hon hade lite kvar att uträtta i livet och chockade samtliga inblandade på det ÅB jag trodde skulle bli det sista. Så hon sattes igång i förrgår, och går en ganska tuff igångsättning, så får vi se på nästa ÅB om det bar eller brast. Var ute och galopperade i djupsnön idag =)
Fbl03:an sattes igång idag faktiskt, efter att ha vilat tre månader för knäskadan. Skötte sig med den äran, och har pusslat ihop lite saker under vilan, och presterade den mest perfekta skänkelvikning i trav jag sett idag (och när jag köpte henne i nov fattade hon inte ens sidförande alls, och är riden kanske 5 ggr innan knäskadan satte stopp för det)
Så, det är up and running här igen, och två glada flickor som sköter sig väl. (och en avundsjuk senskadevalack, av betydligt äldre årgång, som mumlar och muttrar vilt över den enorma orättvisan i att DE rids och inte HAN *s*)
Fbldonnan var/är anmäld till 'unghästträning' varannan vecka, men då jag kraschade min ena bil i december, och mamma kraschade min andra bil nyss så pga vissa logistikproblem (lsä bilbrist) så.. ingen träning =/ Anmäld till FTläger i juni dock =)