Sv: Hur får man sökning neråt?
och så påminner jag om att ingen har förbjudits att använda handen
men eftersom bakbenen fjongar ut halsen så kan man inte enbart använda handen - och man kan inte enbart ändra halsens ställning och tro att resten kommer per automatik
Det är nog det enda som har sagts - och egentligen ingenting att bli provocerad av för någon
Om man läser vad som står
Känner igen detta problem från en annan PRE jag ridit. Inget ovanligt problem och jag tycker det är bra att det tas upp i den här tråden.
För här är det så tydligt att det inte är själva energin i bakbenen som saknas. Det är sökningen till handen som saknas.Och jag säger då att från ett biomekaniskt perspektiv att ni inte upplevt äkta energi bakifrån. Det ni upplevt är "springa ifrån" och det är inte samma sak - bakbenen fjongar ut halsen, och jag kan förklara det grundligt - VARFÖR DET ÄR SÅ
Det tog ca ett halvår för mig att få bort underhalsen på denna PRE och börja bygga överlinje. Genom ett fokus på framåt-neråt sökningen.
Om jag använde handen? Ja, ibland behövdes det. Dock, denna individ i sig är oerhört känslig för sitsen så jag använde sitsen mest.
och så påminner jag om att ingen har förbjudits att använda handen
men eftersom bakbenen fjongar ut halsen så kan man inte enbart använda handen - och man kan inte enbart ändra halsens ställning och tro att resten kommer per automatik
Det är nog det enda som har sagts - och egentligen ingenting att bli provocerad av för någon
Om man läser vad som står