Hur får jag hem min häst? *låångt*

Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

:love: Liten och ovetandes om allt ståhej, som sagt!

Haha, så jäkla skönt att han är i rätt händer igen nu :laugh:
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Hade hen verkligen dumpat hästen utanför stallet som hotat? :crazy: Eller var bara fotot taget på utsidan?
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Vad härligt att höra!
Skulle bra gärna vilja veta hur fodervärden reagerade och vad hon hade att säga till sitt försvar, kanske den beundransvärda bukefalisten vill ge sig till känna och delge oss? :)
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Åh, så skönt!!! Buke är fantastiskt!! :bow::bow:

Jag tycker dock fortfarande att alla SMS med hot bör polisanmälas!!
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Vad härligt att höra!
Skulle bra gärna vilja veta hur fodervärden reagerade och vad hon hade att säga till sitt försvar, kanske den beundransvärda bukefalisten vill ge sig till känna och delge oss? :)

Jag vill också veta! :) *nickenyfiken i en strut*
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Jag forstar om TS och AGARE har fullt upp med den lille och andra saker, men jag ar jattenyfiken pa hela "rescuemission" och vill ha alla sma detaljer, och sjalvklart vad fodervard tycker om det hela..

Jag ar dock valdigt glad for agare att den lille ar hemma igen, tydligen har en liten fux b ponny blivit stulen ngnstans i sodra smaland.. ser valdigt lika ut som den har hasten, undrar om fodervard har varit framme igen? LOL.. nej jag skamtar men det ar sa trakigt att folk maste stjala en hast.. det finns manga dar ute som behover fodervardar...
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

kl Härligt att lillplutten är återfunnen och hemma igen! Man blir ju rädd när man läser sånt här.

Hade en ponny utlånad förra året och var lite orolig då vi skickade den med lastbil till fv och sen bytte de stall efter ett tag, så jag hade egentligen ingen aning om var den var. Men det gick bra, förutom mager, oskodd och full av mask när hon kom hem, men hem kom hon iaf:)
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Åh vad glad jag blir ! Jag hoppas verkligen att Fv får lida riktigt rejält !
Jag lovar att jag spanade i går när jag var i K-stad .

Vilken härlig BukeMaffia !
Hej från Hambo
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Jag kan tyvärr inte berätta allt vad som har hänt, men med hjälp av vänner och bekanta (stort tack till dem!! :bow:) lyckades jag lokalisera i vilket område han skulle kunna finnas i.
Och med den informationen körde jag ut för att leta. Och med en gnutta ren tur så fick jag syn på lille Dazzle och hans vän bakom stallet de bodde i :laugh:

Jag väntar också med spänning på resten av historien, jag var inte med när de hämtade honom. Men jag förstår om ägaren har fullt upp med annat just nu.
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Stor eloge till dig aida :bow: Buke när det är som allra bäst! Vilka underbara människor det finns här!

Jätteroligt att höra att lilla Dazzle är hemma och välbehållen :) och jag hoppas verkligen fv får ett kännbart straff :devil:
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Kl*
Följt denna tråden i tysthet, men nu måste jag säga!
GRATTIS!!! Gud så skönt!!!

Även jag vill ha alla detaljer här när nån av er orkar!
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Ska bara slänga i mig lite mat, sen sätter jag mig och knattrar lite här, lovar!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 104
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 071
Senast: animalasia
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 779
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 184
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp