Hur får jag hem min häst? *låångt*

Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Uppdatering:

Glada nyheter!!! Dazzle är hittad och just nu i skrivande stund på väg hem med sin ägare!!! Lyckligt slut så långt! Uppdatering föjler men vi skulle redan nu vilja tacka ALLA som engagerat sig så och hjälpt till. Speciellt två bukefalister som verkligen gjort mycket, tack vare den ena blev han funnen! Hon trotsade vind och väder och gav sig ut och letade och fann honom!!! Vi kommer att vara evigt tacksamma!

Fortsättning följer när ägaren landat hemma och allt sjunkit in, nu är han snart hemma igen den lille plutten!!!!
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

TYFUSAN SÅ FANTASTISKT UNDERBART!!!! :bump::banana::bow::love::bow::love:

GRATTIS till både dig, lillpålle och ägare! :)
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Har följt tråden i tysthet...men gud vad spännande och hemskt....och vilken tur (skicklighet?) att ni fann hästkraken....

Hoppas inte ägaren tappat allt förtroende för mänskligheten......och heja duktiga Bukefolk!

/Z
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Grattis till lyckat slut!

Hoppas ni kan gå vidare och se till att den där hemska människan får någon sorts straff. Sånt här är inte okej!
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

HÄRLIGT! Väntar med spänning på uppdatering/mer info, och hoppas att inte fodervärden går ostraffad ur det här.
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Härligt! :bump:

Om det finns en möjligthet att fodervärden får ett strängt straff så hoppas jag att hon får det!
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

jatteharliga nyheter, hoppas den lille har farit ok i alla fall och kan bli placerad/sald till ngn som inte ar psyko..lol..

vantar pa uppdatering nar det galler vad som hander nu...

glad for gott slut.
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Åhh, vad skönt. Jag har med spänning följt tråden, och är så glad att han blev hittad.
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Gud så skönt:banana:..
Har också följt tråden i tysthet då jag bor i norrland, men den berörde mig djupt. :cry:
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Åh vad skönt att det löste sig! Ser fram emot mer info senare. :)
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

tjugofjrdefebruarifisen.jpg


Bild bevis på min lille prins.Utanför stallet där fodervärden inhyste dom.
 
Sv: Hur får jag hem min häst? *låångt*

Åååh vilken liten sötnos! :love: Jätteskönt att höra att han har kommit till rätta.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 104
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 071
Senast: animalasia
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 779
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 184
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp