Det är så tragiskt med folk som förstör gamla husJa sannerligen.
Utsikten från förra huset blev snarast läskig men den insidan var underbar. De nya ägarna lär ha dödat huset totalt gipsväggar överallt och slängt ut den fungerande kakelugnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så tragiskt med folk som förstör gamla husJa sannerligen.
Utsikten från förra huset blev snarast läskig men den insidan var underbar. De nya ägarna lär ha dödat huset totalt gipsväggar överallt och slängt ut den fungerande kakelugnen.
Äh, det viktigaste är att man har tak över huvudet och att insidan är trevligDå förstår du iaf hur förskräckligt fula hus jag bor i. Som stora och kantiga betongblock.
Jo, det är ju så. Och det är i just två sådana villaområden i större stad som jag är uppväxt - där samt på sydligaste sydkusten där dylika hus är mycket sällsynta. Det gör ju att min bild av läget är lite annorlunda än om jag vuxit upp mer lantligt/längre norrut, men jag tänker ändå aldrig erkänna för sambon att de där röda trähusen är hyfsat vanliga ändå!Nu är det väl en gång så att Bukes befolkning lär vara överrepresenterad vad gäller att bo på landet och i gårdsmiljöer.
Det finns helt klart andra hus också om du åker till villaområde i större stad...
Så himla underbart! Mina hundar hade älskat att få springa runt där (men Isis hade inte gjort det )Utsikten. Jag äger åkern ner till vägen som går bakom den lilla ladan (pappas gamla slakteri):
Lillstugan, gamla tvätteriet (till vänster i bilden ovan):
Lillstugan och en del av huset sett med ryggen mot sjön:
Fallfärdiga ladan:
Lilla gräsmattan:
Nedanför stenmuren:
Vägen/stigen nedanför stenmuren till åkern:
Så himla underbart! Mina hundar hade älskat att få springa runt där (men Isis hade inte gjort det )
Om jag tänker rätt nu bodde mitt ex i ett av dessa hus.Vill bara påpeka att det är få människor som har rätt att gnälla på sin fasad innan man bott i de här husen
Visa bifogad fil 71248
Ja åh det vore något! Jag älskar trakterna där uppe Så tycker jag att @Voeux kan komma ocksåTack! Ni får komma förbi och hälsa på Isis klarar av det... hon är en liten tuffing
Äsch, de var inte så farliga tycker jag. "Vackert" är väl kanske inte direkt det första ordet jag kommer att tänka på, men jag har helt klart sett värre!Vill bara påpeka att det är få människor som har rätt att gnälla på sin fasad innan man bott i de här husen
Visa bifogad fil 71248
Så hiskeliga är de väll inte? Opersonliga kanske men inte fula. Tycker det är värre med alla tilläggsisolerade hus, de hänger liksom inte ihop.Vill bara påpeka att det är få människor som har rätt att gnälla på sin fasad innan man bott i de här husen
Visa bifogad fil 71248
Ja det här är en bit från Torget. Jag bodde där innan jag flyttade närmare stan, urfula fasader men grym utsikt om man bodde på rätt sidaOm jag tänker rätt nu bodde mitt ex i ett av dessa hus.
Äsch, de var inte så farliga tycker jag. "Vackert" är väl kanske inte direkt det första ordet jag kommer att tänka på, men jag har helt klart sett värre!
Just på bilden ser de okej ut men i verkligheten... De är gräsligt fulaSå hiskeliga är de väll inte? Opersonliga kanske men inte fula. Tycker det är värre med alla tilläggsisolerade hus, de hänger liksom inte ihop.
Jag bodde i grannhusen, två hus från torget. Ledsnade när bilarna på grannparkeringen brann och när de sköt vid torget. Och alla råttor..Ja det här är en bit från Torget. Jag bodde där innan jag flyttade närmare stan, urfula fasader men grym utsikt om man bodde på rätt sida
Jag tröttnade dock på att vissa ställen i närheten började kännas alltför mycket som rena förortsghetton så när det var dags att köpa en ny lägenhet fanns det inte på kartan att bo kvar i samma område.
Jag håller med dig. Så fula. Och fasaden som är böjd gör att de mest ser märkliga ut.Just på bilden ser de okej ut men i verkligheten... De är gräsligt fula
Åh just det, den stora bilbranden på andra sidan, den hade jag nästan glömt bland allt annat elände som händer i området. De hittade ju till och med en skjuten människa i Ruddalen, då ledsnade jag.Jag bodde i grannhusen, två hus från torget. Ledsnade när bilarna på grannparkeringen brann och när de sköt vid torget. Och alla råttor..
Men jag tyckte om läget. Alltid haft hästen på den sidan stan, typ Lindome, så passade bra att bo där.
Oj jag tycker det finns mycket värre exempel! Kan också komma på saker på denna bild som jag tycker är betydligt värre än just fasadenVill bara påpeka att det är få människor som har rätt att gnälla på sin fasad innan man bott i de här husen
Visa bifogad fil 71248
Vad är värre än fasaden?Oj jag tycker det finns mycket värre exempel! Kan också komma på saker på denna bild som jag tycker är betydligt värre än just fasaden
Plus att gavellägenheterna är hopplösa att möblera i och med de skarpa hörnenJag håller med dig. Så fula. Och fasaden som är böjd gör att de mest ser märkliga ut.