Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va? Det har jag aldrig hört talas om?Vissa tar extra betalt för att ha en person i framsätet, så jag sitter alltid bak om vi inte är 3 eller 4 personer.
Men sprida ut sig? Vad gör du i taxin? Om jag har en stor väska, ligger den ju ändå i bagaget. Och jag brukar inte fixa mina små hobbyprojekt och annat jox just när jag åker taxi.Jag får sån Driving miss daisy känsla när jag sitter där bak. Men föredrar att sitta där ändå för då kan jag sprida ut mig.
Beror på promillehalten/humöret. Ju lägre humör och promille desto längre bak.Vissa gånger har jag lust att fråga om jag kan få ligga i bagageluckan men tror det skulle uppfattas lite konstigt?Du är ensam, du ska åka taxi, taxin kommer var sätter du dig?
Varför jag frågar, gjorde en reflektion i morse. Jag åker ca två taxiresor i veckan i några av våra större städer i landet, då hoppar jag alltid in i baksätet. Men i morse när jag för ovanlighetens skull kom att åka taxi i den egna småstaden så utan att reflektera hoppade jag in i framsätet och kom sedan att inse att jag alltid sitter fram när jag åker hemma, men inte borta, hur gör ni?
Va? Det har jag aldrig hört talas om?
Du är ensam, du ska åka taxi, taxin kommer var sätter du dig?
Varför jag frågar, gjorde en reflektion i morse. Jag åker ca två taxiresor i veckan i några av våra större städer i landet, då hoppar jag alltid in i baksätet. Men i morse när jag för ovanlighetens skull kom att åka taxi i den egna småstaden så utan att reflektera hoppade jag in i framsätet och kom sedan att inse att jag alltid sitter fram när jag åker hemma, men inte borta, hur gör ni?
Vilket land tänker du på?Det har varit uppmärkt på sidan av taxin de gånger jag sett det, jag tror att det egentligen är för att de vill ha extra betalt om man är fler än två/tre passagerare. Jag har dock aldrig sett eller hört om det i Sverige.
Du är ensam, du ska åka taxi, taxin kommer var sätter du dig?
Kör ju helst själv, men har aldrig tänkt på att man såklart borde göra som @niphredil och sätta sig och ta kommandot :-)