R
Raderad medlem 94602
Skägget och jag har haft egentid i dag och gått över milen. Hann hem precis innan regnet. Maken undrade nu om jag ville med till klubben men näää....känner att jag gjort mitt för idag i det här vädret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns en grupp för köp/sälj hundsaker på facebook. Eller gå ihop med ett gäng och gör en speciell hundloppis nån dag? Jag borde också rensa, har drivor med koppel jag aldrig använder...Jag funderar över samma sak. Jag har så otroligt mycket grejer jag skulle behöva bli av med för det tar ju sån jädra plats. Känns superdrygt att sälja, men känns lite jobbigt att skänka bort helt nya grejer med...
Ja de bra sakerna får ben. Eller tugghjälp. Eller slits ut. Men allt det där man köpte för att det verkade bra, men sen var klumpigt/dålig passform/tog stor plats i fickan/trasslar lätt osv... det ligger ju kvar i hallen och tar platsJag fattar inte att ni får grejer över
Här slits allt ut, försvinner eller går sönder. Jag tycker det köps och köps och köps men ändå har vi aldrig tillräckligt. Som ett slukhål för hundsaker
Jag fattar inte att ni får grejer över
Här slits allt ut, försvinner eller går sönder. Jag tycker det köps och köps och köps men ändå har vi aldrig tillräckligt. Som ett slukhål för hundsaker
Ja de bra sakerna får ben. Eller tugghjälp. Eller slits ut. Men allt det där man köpte för att det verkade bra, men sen var klumpigt/dålig passform/tog stor plats i fickan/trasslar lätt osv... det ligger ju kvar i hallen och tar plats
ÅH, kan jag alltså posta alla överblivna hundsaker till er? Eller...ALLA bukefalister kan skicka till dig!! Moahahahahhaha
Verkar vara fler drabbade, en Caddy i Täby den blev stulen såg jag i gruppen Brukshundar och Tjänstehundar på facebook.Några idioter har brutit sig in i min bil och försökt tjuvstarta den för att stjäla den. Antagligen för att de trodde att det var en hantverkarbil med dyra verktyg i, det är ju ändå en Caddy. Men förihelvete Massa är trasigt, går inte att låsa, kommer kosta minst 15k för att laga allt.
Som tur var så är inget stulet, antar att hundgrejer inte är på deras lista över värdefullt stöldgods.
Men jäkla skit också. Skitmänniskor det finns!Verkar vara fler drabbade, en Caddy i Täby den blev stulen såg jag i gruppen Brukshundar och Tjänstehundar på facebook.
Ja precis så! Har så himla mycket som man tyckte verkade bra men sen trivdes man inte alls med det eller nått..Ja de bra sakerna får ben. Eller tugghjälp. Eller slits ut. Men allt det där man köpte för att det verkade bra, men sen var klumpigt/dålig passform/tog stor plats i fickan/trasslar lätt osv... det ligger ju kvar i hallen och tar plats
Hade någon annan sagt att det är samma vakpar så hade jag hävdat att dom ljuger,snacka om färgväxlare! men dom är gudomligt söta.@dobbis
Förresten, båda tikarna blev skimlar, även den jag först trodde skulle bli skäck Framförallt benen har färgat ut ordentligt på dem.
Visa bifogad fil 18297
Lila tiken:
Gula tiken (till höger då ) :
Valla av en åker med god sikt och släpp honom där? Tänker en rätt nyslagen åker där du kan upptäcka eventuella vilt när du vallar över den