Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hejja!! Är jag bara ledig kan jag vara hejaklackNu har jag anmält mig och Gripa till lydnad i Växjö den 5e September
Hejja!! Är jag bara ledig kan jag vara hejaklack
Jag är med sugen men vill bli lite säkrare på fröken blond. Eller, jag måste släppa min osäkerhet och faktiskt lita på henne men det är lättare sagt än gjort. Och Salle är pensionerad
Nä va hemskt! Burr!Här har det ju varit 12-15 grader och regn i flera dagar.
Oj, man kan knappt tro det är samma valpar@dobbis
Förresten, båda tikarna blev skimlar, även den jag först trodde skulle bli skäck Framförallt benen har färgat ut ordentligt på dem.
Visa bifogad fil 18297
Lila tiken:
Gula tiken (till höger då ) :
Oj, man kan knappt tro det är samma valpar
Vad gör ni med hundsaker ni inte längre använder? Min tidigare filosofi har varit "samla det på hög du kanske behöver det i framtiden!"
Men nu har jag rensat ut och har en massa saker jag inte vet vad jag ska göra med det. Ett alternativ är så klart att kasta upp det på vinden och titta på det nästa gång jag flyttar. Helst vill jag dock bli av med det. Men sälja känns som en hel del arbete för väldigt få kronor. Kan man skänka det någonstans? Det hade varit smidigt om second hand affärerna tog emot det. Men det känns tveksamt.
Jag lade ut en annons här, kontaktade några bukefalister som inte bor så långt härifrån, men ännu är de inte avhämtade, trist eftersom jag inte tar betalt.Vad gör ni med hundsaker ni inte längre använder? Min tidigare filosofi har varit "samla det på hög du kanske behöver det i framtiden!"
Men nu har jag rensat ut och har en massa saker jag inte vet vad jag ska göra med det. Ett alternativ är så klart att kasta upp det på vinden och titta på det nästa gång jag flyttar. Helst vill jag dock bli av med det. Men sälja känns som en hel del arbete för väldigt få kronor. Kan man skänka det någonstans? Det hade varit smidigt om second hand affärerna tog emot det. Men det känns tveksamt.
Jag funderar över samma sak. Jag har så otroligt mycket grejer jag skulle behöva bli av med för det tar ju sån jädra plats. Känns superdrygt att sälja, men känns lite jobbigt att skänka bort helt nya grejer med...Vad gör ni med hundsaker ni inte längre använder? Min tidigare filosofi har varit "samla det på hög du kanske behöver det i framtiden!"
Samma här.. sälja, packa och skicka är ju så sjukt drygt!Jag funderar över samma sak. Jag har så otroligt mycket grejer jag skulle behöva bli av med för det tar ju sån jädra plats. Känns superdrygt att sälja, men känns lite jobbigt att skänka bort helt nya grejer med...
Ååååh. Kan någon hjälpa mig att våga släppa snöret?
Kipp har varit hos oss i typ ett halvår nu, och jag är så nyfiken på att se om jag kan ha honom under kontroll utan koppel (disclaimer: ja, jag vet vilken period man får ha hund lös i skogen). Det är lite skillnad på att få en valp att träna med från början - jag fick en slyngel som jag inte har en aning om vad han har gjort tidigare (utgår dock från ingenting, baserat på erfarenheterna hittills).
Så... Han älskar att springa. Han är snabb som vinden. Han har enorm drive och motor. Han har bra inkallning på begränsad/inhägnad på yta (stor trädgård, ridhus, agilitybana).
Vågar jag?
Hur gör jag?
Ååååh. Kan någon hjälpa mig att våga släppa snöret?
Kipp har varit hos oss i typ ett halvår nu, och jag är så nyfiken på att se om jag kan ha honom under kontroll utan koppel (disclaimer: ja, jag vet vilken period man får ha hund lös i skogen). Det är lite skillnad på att få en valp att träna med från början - jag fick en slyngel som jag inte har en aning om vad han har gjort tidigare (utgår dock från ingenting, baserat på erfarenheterna hittills).
Så... Han älskar att springa. Han är snabb som vinden. Han har enorm drive och motor. Han har bra inkallning på begränsad/inhägnad på yta (stor trädgård, ridhus, agilitybana).
Vågar jag?
Hur gör jag?
Det som är lite finare kan du ju sälja och det som inte känns lika värt att sälja kanske kan skänkas till någon organisation som behöver? Ni kanske iofs inte har jättemånga i närheten men ja, om ni är ute och åker och får plats med en kasse så finns det ju ställen som blir glada för donationerJag funderar över samma sak. Jag har så otroligt mycket grejer jag skulle behöva bli av med för det tar ju sån jädra plats. Känns superdrygt att sälja, men känns lite jobbigt att skänka bort helt nya grejer med...
Bra idé! Tror inte vi har något här uppe men som du säger kan man ju ta med sig när vi är ute och åker!Det som är lite finare kan du ju sälja och det som inte känns lika värt att sälja kanske kan skänkas till någon organisation som behöver? Ni kanske iofs inte har jättemånga i närheten men ja, om ni är ute och åker och får plats med en kasse så finns det ju ställen som blir glada för donationer
Ja det brukar vara jätteuppskattat verkligen Och vissa grejer är ju typ inte värda att sälja utan vara omständigtBra idé! Tror inte vi har något här uppe men som du säger kan man ju ta med sig när vi är ute och åker!