Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Min numera avlidna tik blev hög av NSAID, orolig och vimsig, så det funkade inte alls på henne.Någon som upplevt mer subtila biverkningar av metacam? Han är bra i magen men känns lite orolig. Kan väl vara nåt annat också i och för sig.
Men det finns bara dåliga kläder så jag spökade ut mig och gick (pulsade runt) på området en timme
Det har hon inte. Hade upp det nyligen i tråden om oseriös avel.Är det bara jag som undrar om Mandelmanns Saffran har godkänt VP?
Är det bara jag som undrar om Mandelmanns Saffran har godkänt VP?
Ah, misstänkte att det hade diskuterats, men kollade inte tillräckligt noga.Det har hon inte. Hade upp det nyligen i tråden om oseriös avel.
Är heller inte hälsotestad, och än har jag inte hittat nån som vet vem den "fina importerade Otto" är, eller kunnat bekräfta att han har nått VP.Ah, misstänkte att det hade diskuterats, men kollade inte tillräckligt noga.
Trist.
Men han är ju KÄR!Är heller inte hälsotestad, och än har jag inte hittat nån som vet vem den "fina importerade Otto" är, eller kunnat bekräfta att han har nått VP.
Importer är ju iofs alltid bättre, så det väger ju uppÄr heller inte hälsotestad, och än har jag inte hittat nån som vet vem den "fina importerade Otto" är, eller kunnat bekräfta att han har nått VP.
Speciellt färgglada fluffimporter!Importer är ju iofs alltid bättre, så det väger ju upp
Enligt programmet så bor dom grannar (det är ju dumt att söka längre bort än så) och det var ett fult kräk,såg ut som en byracka av rang. Ägaren var en "rund" dam i +- 55 års åldernÄr heller inte hälsotestad, och än har jag inte hittat nån som vet vem den "fina importerade Otto" är, eller kunnat bekräfta att han har nått VP.
Enligt programmet så bor dom grannar (det är ju dumt att söka längre bort än så) och det var ett fult kräk,såg ut som en byracka av rang. Ägaren var en "rund" dam i +- 55 års åldern
NakenfäferJasså, ska man para med grannhunden?
Men våra grannar har nakenhundar
Nakenfäfer
Jag mördar hellre mig själv med en gaffel
Jag mördar hellre mig själv med en gaffel
Mina har en jakthunds TIK Men dom kanske vill låna en fralla haneJasså, ska man para med grannhunden?
Men våra grannar har nakenhundar