Men nej så hemsktDet är en tumör. Biopsi och röntgen imorgon men eftersom den sitter i munnen är prognosen dålig. Mitt hjärta brister.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nej så hemsktDet är en tumör. Biopsi och röntgen imorgon men eftersom den sitter i munnen är prognosen dålig. Mitt hjärta brister.
Har du visat bilderna för Floyd?@TantAgda Alltså, Ebuns öron
Det är en tumör. Biopsi och röntgen imorgon men eftersom den sitter i munnen är prognosen dålig. Mitt hjärta brister.
Åh nej Hoppas att det går bra trots dålig prognos...Det är en tumör. Biopsi och röntgen imorgon men eftersom den sitter i munnen är prognosen dålig. Mitt hjärta brister.
Det är en tumör. Biopsi och röntgen imorgon men eftersom den sitter i munnen är prognosen dålig. Mitt hjärta brister.
Har du visat bilderna för Floyd?
Han kommer bli sååååå glad för att hitta någon mer som ser ut som honom
Känns dom igen?
Klart han är sur - han borde ha fått ett dödskallebandage ju
Så jobbigt - håller en stenhård tumme det går att fixaDet är en tumör. Biopsi och röntgen imorgon men eftersom den sitter i munnen är prognosen dålig. Mitt hjärta brister.
Men nej så otroligt tråkigt! Hoppas verkligen att det inte är så illa som det verkar!Det är en tumör. Biopsi och röntgen imorgon men eftersom den sitter i munnen är prognosen dålig. Mitt hjärta brister.
Här vägrar katten också färskfoder. Blötmat ska det vara. Eller egenfångat färskfoder .Ha, jag köpte färskfoder till mina katter.
"Näver-bäver", hälsar dom. Totalt bortkastade pengar.