Hörde med dem och även om jag tar hem helpall (600 kg) så blir det en tia mer per kilo än vad jag ger för helpall VoM.
Vad trist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hörde med dem och även om jag tar hem helpall (600 kg) så blir det en tia mer per kilo än vad jag ger för helpall VoM.
Vilken härlig blandning!Visa bifogad fil 10590 Försök till gruppbild på promenaden
Norrbottenspetsen är sambons så han tillhör numera flocken. Passar in fint!
Precis kommit tillbaka från slaskig, slirvig och blöt promenad. Snön smälter bort fort nu i dom 5+ vi har idag
Ja det var lite synd!Vad trist
Vilken härlig blandning!
Men usch! Hoppas det bara är ett skärsår i tungan eller något.Sitter på djursjukhus med en hund som har munnen full av blod. Rinner ut på golvet när han ligger ner och färgar pälsen röd när han slickar sig. Ska röntgas och ta prov för att utesluta råttgift. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var väldigt orolig men hoppas på något ofarligt.
Fridolf blir sakta men säkert bättre, om inget händer under natten så får han komma hem imorgon
De är så gulliga, han är i fikarummet och blir klappad på, sköter sig exemplariskt tydligen. De skickar lite bilder då och då, väldigt skönt för en orolig matte. Men så sur och skeptisk han ser ut!
Usch! Håller tummarna för att det går bra!Sitter på djursjukhus med en hund som har munnen full av blod. Rinner ut på golvet när han ligger ner och färgar pälsen röd när han slickar sig. Ska röntgas och ta prov för att utesluta råttgift. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var väldigt orolig men hoppas på något ofarligt.
@TantAgda Alltså, Ebuns öron
Sitter på djursjukhus med en hund som har munnen full av blod. Rinner ut på golvet när han ligger ner och färgar pälsen röd när han slickar sig. Ska röntgas och ta prov för att utesluta råttgift. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var väldigt orolig men hoppas på något ofarligt.
Sitter på djursjukhus med en hund som har munnen full av blod. Rinner ut på golvet när han ligger ner och färgar pälsen röd när han slickar sig. Ska röntgas och ta prov för att utesluta råttgift. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var väldigt orolig men hoppas på något ofarligt.
Var inne och köpte en låda Pondus idag. Och som den bästaste matten jag är så köptes det även hem träningsgodis av hjort Såg även att dem hade färskfoder till katt, så nu sitter jag och räknar på hur dyrt det blir om man kör sammanupplägg till kisarna.
Den gamle katten säger samma sak, den yngre delar skål med Ammo ^_^Ha, jag köpte färskfoder till mina katter.
"Näver-bäver", hälsar dom. Totalt bortkastade pengar.