Aha,du såg aldrig denna bilden
Jo, jag såg den men mindes inte säkert det måste vara en väldigt stor kull för att vara fralla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha,du såg aldrig denna bilden
Är Helga pinnen eller det fyrfotade djuret i bakgrunden?Dags att presentera vår nya flockmedlem Helga. En riktigt trevlig tjej med massor av potential!
Det var väldigt svårt att få en bild på henne ifrån sidan då hon håller sig väldigt nära hela tiden. Bäst fick bli den sista även om hon står på ojämt underlag så att hon blev lägre i bakkärran.
@Voff måste vara en tysk grej det där med parabolöronen Så fin hon är! (Och jag diggar fortfarande namnet )
Ahh.. Men söt är honHelga är Svenskfödd men uppväxt i Tyskland. Uppfödaren bor bara 6 km från oss
Ahh.. Men söt är hon
Hur lång tid är det rimligt att vänta nu i semestertider för att få återkoppling från behandlande veterinär? För två veckor sedan ungefär ringde jag till den kliniken där jag varit inne med Filimon och där han fick sin diagnos och sin behandlingsplan, berättade att han hade dött av vad jag misstänker är brusten aorta och bad att få prata med den veterinären vi haft. Hon var inte tillgänglig då pga patient men det lämnades ett meddelande att jag ringt och hon skulle ringa tillbaka. Nu har det som sagt gått 2 veckor och ingen har ringt tillbaka. Förstår att det är mycket nu med semestrar osv (hon hade inte semester förrän senare) men är 2 veckor rimlig väntetid eller är det befogat att ringa och jaga?
Är väl inte så orimligt kan jag tycka när det inte gäller något akut, 2 veckor är inte så lång tid särskilt inte under högsäsong. Däremot kanske det är bättre att få be om en telefontid så det finns bokat?Hur lång tid är det rimligt att vänta nu i semestertider för att få återkoppling från behandlande veterinär? För två veckor sedan ungefär ringde jag till den kliniken där jag varit inne med Filimon och där han fick sin diagnos och sin behandlingsplan, berättade att han hade dött av vad jag misstänker är brusten aorta och bad att få prata med den veterinären vi haft. Hon var inte tillgänglig då pga patient men det lämnades ett meddelande att jag ringt och hon skulle ringa tillbaka. Nu har det som sagt gått 2 veckor och ingen har ringt tillbaka. Förstår att det är mycket nu med semestrar osv (hon hade inte semester förrän senare) men är 2 veckor rimlig väntetid eller är det befogat att ringa och jaga?
Bättre det iaf (för han leker ju!) än att göra som Svansson; plocka ut allt, putta ihop till en hög på golvet, lägga sig på högen och somna.Zeppe håller på att tömma leksakskorgen och blev plötsligt väldans busig. Han får nå ryck ibland och ska leka med typ alla leksaker han har!