Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh fy. Hoppas verkligen att foten blir bättre snart.Jobbdagen slutade med att två hästar sprang rätt över mig, sådär lagom kul med några dagar till semestern. Klarade mig (troligen) helskinnad, men har en icke fungerande fot och ett extra knä på smalbenet, sådan jäkla svullnad alltså. Blåmärken lite varstans och troligtvis en lättare smäll i huvudet också. Orkaaaa Blev ingen vidare aktivering för hundarna idag, tur de hann ta ut lite energi innan detta hände!
Ssssssuuuuuuuck, nu måste jag antagligen ställa om helt
Jag ska göra lite mer efterforskning, ställa lite frågor. Men just nu känns allt rätt tungt.Nejmen, Vad har hänt?
Vi ska ha en galning och @Snurrfian också om jag fattat rättNu kommer jag med en liten fråga eftersom jag inte riktigt hänger med. Vilka är det nu som ska ha Wachtel från @AraSlei ?
Stämmer fint @attheedge ! Jag har tjatat om en valp efter Ladda i många år nu. Jag tror att @AraSlei tillslut gav efter för mitt tjat.
Skönt ändå att få svar på vilka som ingår i den!Rena bukemaffian
Du tog den vägen alltså.
Men vad kul @attheedge och @Snurrfian
Ska bli jättespännande att få föja bukevalpar som hamnar hos bukefalister.
Verkligen!
Tycker dock att Migo kan får skaka fram lite mer valpar så att jag kan ställa mig i kö där när det är dags för nästa.
Migo har en fin avelstik på G. Om tre år eller så
Åh fy. Hoppas verkligen att foten blir bättre snart.