Skönt ändå att få svar på vilka som ingår i den!
Eller hur, äntligen liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt ändå att få svar på vilka som ingår i den!
Puh jag fick en fråga från en kompis kompis om du hade fler valpar. Visserligen supersnälla men mer "hunden ska få allt den vill och jaga någon gång ibland"Jag fick ett avhopp på en hane i förra veckan på grund av att valpköparen fått MS (stackars människa ), men nu är den såld igen. Jag som nästan börjat ställa in mig på att behålla den
Puh jag fick en fråga från en kompis kompis om du hade fler valpar. Visserligen supersnälla men mer "hunden ska få allt den vill och jaga någon gång ibland"
Poolen?! Perfekt med simtränad valpFörsta avmaskningen var ingen hit... kände mig såå elak när jag fnissade åt deras vilda grimaserande
En del av dem har börjat gå omkring i poolen nu, en del har öppnat ögonen helt och alla har rejäla glipor.
I morgon tror jag de första spränger 1000 grams-gränsen
Visa bifogad fil 17039
Poolen?! Perfekt med simtränad valp
Aha smart!Vattenpassion du vet
Jag har en uppblåsbar barnpool som valplåda
Aha smart!
Vattenpassion ja, tur det inte är valpar efter Floyd du har i en pool de hade väl aldrig stuckit upp huvudet över vattenytan med tanke på filmen på insta häromdagen
Ska komma ihåg det tipset, supersmart! Känns som valphage av galler är smartare då när ett helt gäng wachtelvalpar börjar upptäcka världen och vad de har i munnenJa, det är faktiskt supersmart! Mjuka kanter, superlätt att rengöra och smidig att ta sig i och ur för Ladda Fick tipset av några retrieveruppfödare. Än så länge har vi ju dem i gästrummet på ovanvåningen, men nästa vecka någongång ska de få flytta ner och då får de bo i valphage av galler.
Hahaha, men typ så! Jäkla galenpanna, när han upptäckte världen under ytan var den mycket mer intressant än världen ovanför Men det bådar gott för höstens dykänder!
Ska komma ihåg det tipset, supersmart! Känns som valphage av galler är smartare då när ett helt gäng wachtelvalpar börjar upptäcka världen och vad de har i munnen
Haha Ser framför mig när han dyker en bit innan anden och sen likt en haj fångar den i munnen