Hund och träningsintresserade i sydöstra skåne

Lunkentuss

Trådstartare
Någon som intreserad av att träna med mej och mina hundar någon gång/vecka Vi finnas strax utanför Ystad. Tränar basic-lydnad, rallylydnad, spår, sök mm Här finnns möjlighet till inomhusträning. Drömmen vore en mentor som jag kan lära mej av. Men jag lär gärna ut en del själv. Vettiga hundar m förare i alla åldrar är välkomna.

Sv: Hund och träningsintresserade i sydöstra skåne

Någon som intreserad av att träna med mej och mina hundar någon gång/vecka Vi finnas strax utanför Ystad. Tränar basic-lydnad, rallylydnad, spår, sök mm Här finnns möjlighet till inomhusträning. Drömmen vore en mentor som jag kan lära mej av. Men jag lär gärna ut en del själv. Vettiga hundar m förare i alla åldrar är välkomna.

Jag skulle älska en träningskompis. Vi bor i Sturupstrakten, så inte jättelångt ifrån Ystad. Någon mentor är jag verkligen inte och jag har sällskapshundar, så nivån är inte precis elit :p Men hundarna är snälla, följsamma och arbetsvilliga. Vi är mest intresserade av basic-lydnad och rallylydnad. Spår och sök har vi aldrig provat men jag skulle gärna vilja.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har lite funderingar på det här med hund. Mer och mer önskar jag att jag hade en hund i mitt liv, jag ströläser lite trådar här på...
Svar
16
· Visningar
1 601
Senast: Lingon
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 960
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Jag går i hundköpartankar då jag snart kommer bli klar med min utbildning. Problemet är att jag inte verkar hitta ”min” ras även om jag...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
10 011
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 710
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka