Hund och träningsintresserade i sydöstra skåne

Lunkentuss

Trådstartare
Någon som intreserad av att träna med mej och mina hundar någon gång/vecka Vi finnas strax utanför Ystad. Tränar basic-lydnad, rallylydnad, spår, sök mm Här finnns möjlighet till inomhusträning. Drömmen vore en mentor som jag kan lära mej av. Men jag lär gärna ut en del själv. Vettiga hundar m förare i alla åldrar är välkomna.

Sv: Hund och träningsintresserade i sydöstra skåne

Någon som intreserad av att träna med mej och mina hundar någon gång/vecka Vi finnas strax utanför Ystad. Tränar basic-lydnad, rallylydnad, spår, sök mm Här finnns möjlighet till inomhusträning. Drömmen vore en mentor som jag kan lära mej av. Men jag lär gärna ut en del själv. Vettiga hundar m förare i alla åldrar är välkomna.

Jag skulle älska en träningskompis. Vi bor i Sturupstrakten, så inte jättelångt ifrån Ystad. Någon mentor är jag verkligen inte och jag har sällskapshundar, så nivån är inte precis elit :p Men hundarna är snälla, följsamma och arbetsvilliga. Vi är mest intresserade av basic-lydnad och rallylydnad. Spår och sök har vi aldrig provat men jag skulle gärna vilja.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 340
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar på det här med hund. Mer och mer önskar jag att jag hade en hund i mitt liv, jag ströläser lite trådar här på...
Svar
16
· Visningar
1 625
Senast: Lingon
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
14 078
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Jag går i hundköpartankar då jag snart kommer bli klar med min utbildning. Problemet är att jag inte verkar hitta ”min” ras även om jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
10 128
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka