Mig stör det inte, men jag tycker det är lite underlig kundpolicy att ha en hund ute i butiken. Vad som händer bakom gardinen till personalutrymmet (hundförvaring) struntar jag också i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj ser nu att det ser lite knasigt ut.Oväntat svar! "Ja det är okej, min hund störs inte".
Nej det var bara kul!Oj ser nu att det ser lite knasigt ut.
Är poängen just en skobutik? Är svaren intressanta även om det skulle vara en sybehörsbutik, en körskola, en blomsteraffär?
Generellt - Jag tycker det är trevligt med hundar, jag tycker att det är hemtrevligt och personligt, men tycker att en skylt utanför om att det finns en hund i butiken vore bra - så som det faktiskt brukar se ut utomlands där det är väldigt vanligt att det ligger en fisande och storsnarkande hund under någon hylla nånstans. De som väljer att ha en hund i sin butik brukar inte ha någon påträngande hund som de utsätter sina kunder för så jag ser inte något problem här.
Tycker att det är ganska "svenskt" att svara att man inte skulle besöka den butiken. Nä, här skulle de minsann inte gå in i sån butik, men i semestershorts och flipflop på kreta går det bra med lösa hundar i hotellrestaurangen...
Ursäkta korspost men det skulle bara vara så intressant att se om en tråd på temat får samma svar på Senior som på Hund. (Korspostandet är alltså själva poängen )
Är det okej att en skoaffär har en hund gående bland skor och kunder?
Nej, poängen är väl inte just skobutik, det var bara för att tråden på Hund handlade om det. Vilken som helst icke mat- eller zoobutik är väl likvärdig när det gäller frågan.Är poängen just en skobutik? Är svaren intressanta även om det skulle vara en sybehörsbutik, en körskola, en blomsteraffär?
Generellt - Jag tycker det är trevligt med hundar, jag tycker att det är hemtrevligt och personligt, men tycker att en skylt utanför om att det finns en hund i butiken vore bra - så som det faktiskt brukar se ut utomlands där det är väldigt vanligt att det ligger en fisande och storsnarkande hund under någon hylla nånstans. De som väljer att ha en hund i sin butik brukar inte ha någon påträngande hund som de utsätter sina kunder för så jag ser inte något problem här.
Tycker att det är ganska "svenskt" att svara att man inte skulle besöka den butiken. Nä, här skulle de minsann inte gå in i sån butik, men i semestershorts och flipflop på kreta går det bra med lösa hundar i hotellrestaurangen...
Ursäkta korspost men det skulle bara vara så intressant att se om en tråd på temat får samma svar på Senior som på Hund. (Korspostandet är alltså själva poängen )
Är det okej att en skoaffär har en hund gående bland skor och kunder?
Ska jag vara ärlig så tycker jag det är mer snuskigt och otäckt med lösviktsgodis eller salladsbarer i mataffärer där snuskiga människor tallar på saker och ting än vad en hund är i vilken typ av affär det än handlar om.Nej, poängen är väl inte just skobutik, det var bara för att tråden på Hund handlade om det. Vilken som helst icke mat- eller zoobutik är väl likvärdig när det gäller frågan.
Kamelskinn är generellt utmärkt till många saker. Har haft tofflor av kamelskinn - jättebra! Just nu omfattar kamelskinnsbeståndet endast 1 st sittpuff och 1 st bag.Hade den kameler vandrande runt i butiken skulle jag förhöra mig noga om vilket skinn det var i skorna.
"Men han är JÄTTESNÄLL och vill bara LEKA!"Jag tycker det är trevligt så länge det inte är en påflugen hund.
Avdelningen oväntade svar igenKamelskinn är generellt utmärkt till många saker. Har haft tofflor av kamelskinn - jättebra! Just nu omfattar kamelskinnsbeståndet endast 1 st sittpuff och 1 st bag.