Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Min vilding från förra eventet är nu tam och fick nummer 301! :laugh:
(var bara tvungen att få berätta!)

Såg att de ändrat vattningstiden nu till 7 timmar, då hinner man kanske få några fler blommor klara innan eventet är slut. Nog för att Murre vill ha en vilding till kompis, men jag är inte så sugen på att använda massa pass! :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL.
Hojta till om det är ngn som vill byte åldringspoäng...

Igår var det en väldigt bra dag att ha betäckningar ute tjänade 75 000 eq på mina hingstar... :banana:

Börjar få ihop en hel del Hingstar så skicka ett pm om ni behöver betäcka era enhörningar så lägger jag en privat till er Buke pris..
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl.

Är det fortfarande så att man får ett pass när hästar dör av ålder?
(ni får stå ut med en del dumma frågor från mig :D howrse har ju ändrats jättemycket sedan jag spelade sist)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Haha jag har närmare tusen stycken, så jag har så det räcker till både ock! ;) hojta till om du ångrar dig!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Hehe, jag har drygt 1500 så jag klarar mig jag med. :D
Men vi har alla begränsat med gåvor att ge på en vecka, så det är bättre att spara på dem. ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ja, man skulle fånga blommor i ufon (ala vattenkriget) jag fångade en, men när jag skulle skicka vidare gåvan var det borta:p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

om någon kan skicka mig ett åp vore det toppen, skickar självklart tillbaka om så önskas :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 345
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 151
Senast: Scandi
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
840
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp