Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Någon som sysslar med nedåtavel?
Funkar det ens längre? Gör man som förut går ju GP upp vad man än gör...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tror inte det funkar längre, eftersom fölen får automatiskt +1.20 i gp vid födseln numera. Det är om du hittar någon häst som har mycket lägre gp (men den kommer ändå få mer gp än vad fadern/modern med lägst gp har.)

så tror det är kört faktikst :/
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag vill :)

Fast jag är inte säker på att det behövs. Växterna ska vattnas om sju timmar och vattenkannan fylls på om fem. Menmen.

Du fanns inte med på listan. Vad heter du?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Du fanns inte med på listan. Vad heter du? Du får gärna skicka till mig, jag behöver mina kära åldrandepoäng ;).
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Uppdrag nr 2: Få ett åldrandepoäng från en av dina vänner
Belöning: Vattenkannan fylls till sin högsta nivå

Någon som känner sig manad? :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag byter gärna ÅP. Skickade vänförfrågan till dig nu, tigerlilja heter jag där.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ser att du redan bytt ny men har du möjlighet att skicka ett ÅP till mig också tackar jag inte nej! Skickade ett till dig i alla fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 345
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 151
Senast: Scandi
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
840
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp