Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Hihi, va bra! Jag är inte riktigt färdig än för besöket men jag säger till. Håller på och bluppar Embra :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KLar mig själv.

Kunde inte vänta med att betäcka med den flygande irländaren så nu står två (Herapaket tralalala) musgrå hingstföl med GP på 645.32 på mitt stuteri. Jag har ingen användning för två så den ena lär jag sälja iväg ganska snart, men gosh så söta de är. :love:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

sitter och funderar på hur man kan klara detta eventet utan att använda pass och annat? Med tanke på att gyllene fröet växer ännu sämre vid vattning, lär det tar rätt många daga innan den går i blom - fullt omöjligt utan användning av pass.
nej, här siktas det inte, planterar de frön jag får vid inloggning och de dagliga uesten. Oturligt nog fick jag ett rosa frö på mitt internationella konto, på svenska får jag bara gröna och lila :grin:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tja, om du är intresserad av den ena fölungen så ser jag inte vad som skulle vara ett hinder! :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl

nhizoni: Tack för hjälpen! En pålle är ressad tillbaka till dig nu :bow:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det verkar vara svårstavat för du är inte ensam om att kasta om bokstäverna. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 345
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 164
Senast: Scandi
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
842
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 228
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp