Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl*

Tänk på att det går att rösta i Kreativa utrymmet nu! Gör din röst hörd och få lite equus samtidigt :-)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Fast kan man ha två jokrar på ett land?? Annars så håller jag definitivt med dig :-)

Japp! Det går däremot inte att få gratis jokerhästar vid inloggningen fler än en gång per land, men du kan köpa hur många du vill. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

:eek: Broen köpte två hästar av mig direkt jag lagt ut dem till försäljning. :eek:

*11000 equus rikare* :d
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Alla årstider är en vecka, förutom sommaren som är längre.
- Hösten börjar den 1a varje månad.
- Vintern börjar den 8de.
- Våren börjar den 15de.
- Sommaren börjar den 22a och varar tills månaden är slut.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Oj! Hur mycket i equus?

Jag har en liten utförsäljning på Connisar nu då jag behöver equus! Säg till om ni är intresserad av någon. Säljer inte mina "topphästar"
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Dom går inte att köpa för equus, antingen pass eller så får man fixa rätt häst helt enkelt. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag undrar egentligen samma sak. Fick förfrågan tidigt men svarade inte förrän jag såg att flera bukefalister blivit vän men personen, gissar att det måste vara någon som läst här iaf. Men man blir ju nyfiken över vem det är. Fast egentligen borde jag väl ha frågat i pm på howrse innan jag accepterade. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag såg det sen, tänkte bara "2 pass" eftersom jag själv var på svår-nivån :p

Nizhoni: Ingen verkar veta :D Jag accepterar aldrig om jag inte vet vem det är... :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Är bara att gå in där och rösta på din favorit. Det kommer upp tre nya hela tiden så man kan sitta och klicka ett tag. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Socialt nätverk - Kreativa utrymmet, där kan du rösta när du har 30 dagars tjänstgöringstid. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

ahaaa, jag har inte 30 dagar tjänstgöringstid än :p
Men tjänar man eq på det?
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Japp, tror det är 50 equus per röst och max 20 röster per dag. Det är bara vissa dagar i månaden som man kan rösta på nya skapelser. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*KL*
Hmm, dagens omgång med röster inkluderade tre "smudgade" bilder.
Tycker dem är väldigt bra att godkänna sådana bilder, dock så vågar man ju inte anmäla bilderna. Vill ju inte förlora karma bara för att det inte går att bevisa :/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
917
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 183
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 056
· Visningar
34 005
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp